|
| کد مطلب: ۸۹۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

«شهره لرستانی» تغییر جنسیت داد

شهره لرستانی شب گذشته با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام اش خبر داد که نام اش را به مازیار لرستانی تغییر داده است. صبح امروز نیز او با انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی، رسما خبر تغییر جنسیت اش را هم تایید کرد.

«شهره لرستانی» تغییر جنسیت داد

شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در این فایل صوتی می‌گوید که ۵۶ سال با این نام زندگی کرده است، اما در حال حاضر شرعا و عرفا زن نیست و به همین دلیل براساس شرع اسلامی حاکم بر جامعه طی چند ماه آینده برای تغییر نام اش اقدام خواهد کرد.

شهره لرستانی در صفحه اینستاگرامش نیز نوشت: «بعد از سردرگمی‌های بسیار وتلاطمی از پس تلاطم؛ انسان، در لحظه مرگ هم، امکان دوباره زاده شدن دارد. زهی توفیق که زنده‌ام و رسالتم مرا زنده نگهداشته است.»

وی ادامه داد: دیگه می‌خوام خودم باشم... با تمام تفاوت هام.. و... خودم رو دوست خواهم داشت، چون هرچه دارم و هر چه ندارم ... هرچه شدم و نشدم ... هرچه هستم و نیستم ... از خداست و سخت راضی ام به رضایش... و وجود لایزالش را می‌ستایم و اسم مبارک او (ودود) را برای خود بر می‌گزینم که معنایش (بسیار عاشق) است و این اسم از عشقی که به پروردگار دارم امده است. سلام، من ودودم. ودود لرستانی.

ارسال نظر

پربازدیدترین