|
| کد مطلب: ۸۹۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

سیدجواد هاشمی: از ترلان پروانه قطع امید کرده‌ام!

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در این سریال همچنان ترلان پروانه نقش پیشونی سفید را بازی می‌کند یا خیر، بیان کرد: کاملاً از ترلان پروانه برای حضور در این فیلم قطع امید کرده‌ام، نه او تمایل به حضور در این پروژه را دارد و نه ما تمایلی به ادامه حضور وی در این پروژه داریم، چرا که ترلان دیگر بزرگ شده و به نظر می‌آید مناسب این نقش نیست.

سیدجواد هاشمی: از ترلان پروانه قطع امید کرده‌ام!

مهر نوشت: سیدجواد هاشمی تهیه‌کننده و کارگردان سینما در پاسخ به این سوال که آیا در این سریال همچنان ترلان پروانه نقش پیشونی سفید را بازی می‌کند یا خیر، بیان کرد: کاملاً از ترلان پروانه برای حضور در این فیلم قطع امید کرده‌ام، نه او تمایل به حضور در این پروژه را دارد و نه ما تمایلی به ادامه حضور وی در این پروژه داریم، چرا که ترلان دیگر بزرگ شده و به نظر می‌آید مناسب این نقش نیست. در واقع گریم پیشونی سفید برای بچه‌ها جذاب است، به همین دلیل باید آهویی بسازیم که آن گریم را داشته باشد. البته ما نمی‌توانیم بازیگران نقش‌هایی مانند عجوزه، گرگ و یا روباه را تغییر دهیم، اما «پیشونی سفید» با آن گریم قابل تغییر است.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: تاکید می‌کنم با توجه به اینکه نوشته‌های من، ضعف‌های اصلی من در فیلم‌هایم است و خود نیز به این ضعف اعتراف می‌کنم، به همین دلیل سریال «پیشونی سفید» را حمزه صالحی و کریم خودسیانی نوشته‌اند و خودم تنها یک بازنویسی مختصر داشته‌ام و قول می‌دهم بهترین سریال تاریخ سینمای کودک را تولید کنم، پروژه‌ای که نمونه آن تا امروز در ایران ساخته نشده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر، پیشنهاد‌های زیادی برای بازیگری دارم، اما به دلیل مشغله کاری که دارم نمی‌توانم نقش‌های طولانی را بازی کنم. اما در این میان نقش‌های کوتاه و با هویت را دوست دارم و یا اگر قرار است نقشی طولانی بازی کنم بهتر است که یک نقش با هویت با یک کارگردان و نوشته خوب باشد. البته من بیشتر از هر کسی دوست دارم که تولید کنم.

هاشمی در پایان درباره حرفه بازیگری خود گفت: همچنان بازی در نقش اسوه‌ها و اسطوره‌های دفاع مقدس من را هیجان‌زده می‌کند، اما اگر بخواهم مردم را هیجان‌زده کنم باید همچنان نقش‌های منفی بازی کنم.

ارسال نظر

پربازدیدترین