|
| کد مطلب: ۸۹۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

فراستی: «عنکبوت مقدس» مفلوک، حقیر و بی‌همه چیز است

فراستی با انتقاد از اینکه این آزمون و خطا همچنان در سینمای ما ادامه دارد و بها ندادن به نقدهای سینمایی از دیگر مشکلات ماست، افزود: متاسفانه فرهنگ نقد در بحث سیاست، اقتصاد و هنر را برنمی‌تابیم و همین موضوع موجب عقب ماندگی ما می شود، چرا که چیزی بیرون از نقد اتفاق نمی‌افتد.

فراستی: «عنکبوت مقدس» مفلوک، حقیر و بی‌همه چیز است

فارس نوشت: مسعود فراستی در برنامه نادرترین سردار در زنجان اظهار داشت: مشکل سینمای ما این است که فرم ندارد و وقتی فرم ندارد یعنی هیچ چیز ندارد، امروز ما پس از گذشت 40 سال به یک سینمای انقلابی نرسیده‌ایم.

این منتقد سینما گفت: بعد از چهار دهه هنوز به سینمایی نرسیده‌ایم که بتوانیم بگوییم سینمای ما سینمای مردم و انقلاب است و سینما نداریم و فقط چندین فیلم خوب وجود دارد که عمدتاً راجع به جنگ است، همانند مجموعه روایت فتح، دیدبان، مهاجر و... که خوشبختانه فیلم «موقعیت مهدی» که بوی آوینی و روایت فتح را می‌دهد نیز جزو فیلم‌های خوب بود.

وی در ادامه درباره واکنش‌ها به فیلم «عنکبوت مقدس» گفت: من یکبار گفتم اینجا هم می‌گویم، این اصلا فیلم نیست، که به آن جبهه می‌گیرید، این یک اثر مفلوک، حقیر بی همه چیز و بی وطن و غلط است، پس اصلا غلط کرده بتواند به امام رضا توهین کند، اصلا در این حد نیست، از این رو این اندازه حساسیت نیز نیاز نیست.

ارسال نظر

پربازدیدترین