|
| کد مطلب: ۸۸۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای درگیری پرویز پرستویی در لس‌آنجلس

معترض اصلی جلسه نشست خبری فیلم «داستان‌های هزار و یک‌روز» سام رجبی با نام اصلی احسان رجبی بود. جودوکار سابق تیم ملی ایران است که به دلیل دوپینگ محروم و بعد به آمریکا پناهنده شد.

ماجرای درگیری پرویز پرستویی در لس‌آنجلس

شهروند نوشت: در چند ساعت گذشته درگیری پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش با شماری از تماشاگران فیلم «داستان‌های هزار و یک‌روز» در لس‌آنجلس توجه شمار زیادی از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده و عکس‌العمل‌های زیادی را باعث شده است.

ماجرا از آن‌جا آغاز شد که پرویز پرستویی، گوهر خیراندیش و چند هنرمند دیگر ایرانی که برای اکران فیلم سینمایی «داستان‌های هزار و یک‌روز» ساخته حبیب احمدزاده به آمریکا سفر کرده‌اند، در زمان ورود به سالن نمایش این فیلم با واکنش‌های برخی از تماشاگران فیلم روبه‌رو شدند- که نسبت به برخورد هنرمندان با مسائل سیاسی روز کشور انتقاداتی تند داشتند.

واکنش‌های تند و جنجال‌سازی‌های این جمع معترض البته تنها هنرمندانی را که از ایران به آمریکا سفر کرده بودند، هدف نگرفته بود، و هنرمندانی، چون شهبال شب‌پره و اسفندیار منفردزاده نیز که از دیگر مهمانان این برنامه بودند، از شر آزار این منتقدان هتاک- که با دست داشتن پرچم آمریکا و تصاویر همنشینی پرویز پرستویی با سردار قاسم سلیمانی بیرون سالن جمع شده بودند- در امان نماندند...

حاشیه‌های اصلی، اما در زمان برگزاری نشست خبری به وجود آمدند. در واقع زمانی که معترضان در آغاز مراسم پرسش و پاسخ توانستند به سالن نمایش راه پیدا کنند، چالش‌ها و جنجال‌های جلسه کلید زده شد.

این معترضان که البته در میان‌شان سام رجبی جودوکار پیشین تیم ملی ایران مشخص‌تر از بقیه بود، واکنش‌های پرویز پرستویی نسبت به ماجرا‌های آبان ٩٨ و دیگر مسایل سیاسی داخل کشور را به پرسش گرفتند و از او پرسیدند که چه زمانی قرار است صدای مادران جان‌باختگان آبان باشد و از شرایط سخت آن‌ها بگوید.

در پاسخ به این پرسش، پرستویی گفت که با این مسایل بیگانه نیست و او هم سهم خودش را در این مسائل دارد. فرد معترض در ادامه به عکس گرفتن پرویز پرستویی با سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد که پرستویی صحبت او را قطع کرد و گفت: من کنار مردمم هستم، شما کجایید؟ من نقدم را در مملکت خودم می‌کنم!

 

ارسال نظر

پربازدیدترین