|
| کد مطلب: ۸۸۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

بنر جنجالی هیأت هلالی در شب قدر با نامه‌ای از خاوری +عکس

هیأت الرضا در مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان، تصویری از نامه مدیرعامل اسبق بانک ملی طراحی کرد و روی آن نوشت: «مکتب آقامرتضی علی(ع) یعنی محمودرضا خاوری نباشیم»

فارس نوشت: مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان نخستین شب از شب‌های قدر چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در هیأت الرضا تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد اصفهانی و مناجات و مرثیه‌خوانی رضا هلالی و موسی رضایی برگزار شد.

نامه خاوری پس‌زمینه هیأت شد

در این مراسم واحد رسانه هیأت الرضا در پس زمینه این مجلس طرحی را قرار داد که برگرفته از یک نامه محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و متهم اصلی پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۳۹۰ که به کانادا فرار کرده است، بود. او در بخشی از این نامه که در سال ۸۸ نوشته بود خطاب به نیروهای بانک ملی نوشته است:

«بی‌شک پدیده فساد آفتی است که سلامت جامعه را به خطر انداخته و پی‌آمد انحطاط اخلاقی، ظلم و بی‌عدالتی، استبداد و عقب‌افتادگی است. لذا وظیفه شرعی و ملی مدیران است که با این آفت اجتماعی مبارزه کنند. با هوشیاری، دقت، برقراری نظم و قانون و نظارت بر عملکرد همکاران مانع رشد فساد و ریشه‌کنی آن گردد. کتاب حاضر (سرطان اجتماعی فساد) تحقیق جامعهی است پیرامون فساد که در لابه‌لای آن، مسائل بانک ملی ایران هم مطرح شده است. انتظار دارم با مطالعه آن موجبات رفع بسترهای نارسایی در بانک مرتفع و با به‌کارگیری تدابیر ضروری اسباب رشد و اعتلاء بانک و سرافرازی همکاران فراهم گردد.»

مکتب آقامرتضی علی(ع) یعنی محمودرضا خاوری نباشیم

هیأتی با قرار دادن این نامه و با اشاره به فرار این فرد به دلیل فساد ۳ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۳۹۰ از کشور، این جمله را بزرگ در پس زمینه هیأت درج کرده‌اند که: «مکتب آقامرتضی علی(ع) یعنی محمودرضا خاوری نباشیم»

 

پیش‌تر نیز ۱۳ اسفندماه، اعضای هیأت الرضا(ع) تهران یا همان محفل بسیجیان و رهروان شهدا در مجلس هفتگی خود که به مناسبت میلاد سرداران کربلا هم اختصاص پیدا کرده بود، در پس زمینه هیأت، تصویری از پرچم کشورهای اوکراین و یمن را قرار داد و روی آن نوشت: سپهسالار کربلا می‌فرماید: اگر دین ندارید، آزاده باشید.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین