|
| کد مطلب: ۸۷۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

عادل فردوسی پور به دیدن کدام تئاتر رفت؟

عادل فردوسی پور به دیدن کدام تئاتر رفت؟

عادل فردوسی‌پور، پژمان جمشیدی، سارا بهرامی از جمله هنرمندانی هستند که در شب‌های گذشته به تماشای نمایش «مارادونا» نشستند.

به گزارش آیند به نقل از ایسنا، نمایش «مارادونا» که با نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهران رنج‌بر، تهیه‌کنندگی سالار طهرانی و نقش آفرینی میلاد معیری، مهدی یگانه و علیرضا عبدالکریمی اجراهای خود را از یکم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ آغاز کرده بود، طی دوره اجرای خود میزبان هنرمندان، مجریان تلویزیون و رادیو و ورزشکاران بسیاری از جمله؛ عادل فردوسی‌پور، محمدرضا فروتن، پژمان جمشیدی، سیما تیرانداز، شهرام گیل‌آبادی، سارا بهرامی، رضا جاودانی، علی صلاحی، آرمان درویش، رضا جاودانی، سروش قهرمانلو، مهرداد کورش‌نیا، مرجانه گلچین، بزرگمهر حسین‌پور، حسین کیانی، علیرضا امینی و … بوده است.

عادل فردوسی پور به دیدن کدام تئاتر رفت؟

عادل فردوسی پور به دیدن کدام تئاتر رفت؟

مهران رنج‌بر نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر که پیش از این پرتره‌هایی چون «استیو جابز» و «مارلون براندو» را بر صحنه تئاتر اجرا کرده، درباره جدیدترین اثر خود اینگونه عنوان کرد: بعد از درگذشت دیگو آرماندو مارادونا که از بچه‌گی اسطوره فوتبالی من بود تصمیم گرفتم به عنوان ادای دینی به مارادونا و فوتبال پرتره «مارادونا» را روی صحنه ببرم. متأسفانه به دلایلی این امر در آن مقطع زمانی میسر نشد و سپس با همراهی عاشقانه و کمک دوستان این نمایش را تمرین و برای اجرا آماده کردیم.

وی یادآور شد: من از بچه‌گی هم طرفدار مارادونا و هم تیم ملی فوتبال آرژانتین بودم و نمایش «مارادونا» ادای دینی است به این اسطوره فقید فوتبال جهان که با زحمت وارد دنیای فوتبال شد و پس از آن برای بسیاری از مردم جهان و فوتبال‌دوستان تبدیل به یک قهرمان شد.

رنج‌بر تاکید کرد در نمایش «مارادونا» به بخش ورزشی این شخصیت توجه چندانی نشده چون همگان این وجه از زندگی اسطوره آرژانیتنی فوتبال جهان را می‌شناسند. بنابراین تماشاگران نباید منتظر باشند کسی در این نمایش روپایی بزند چون نمایش «مارادونا»، فلسفه و اندیشه را به مخاطب خود منتقل می‌کند و بیشتر حول محور رابطه این فوتبالیست با پسرش می‌چرخد چراکه مارادونا پس از ۲۹سال توانست پسر خود را بپذیرد.

عادل فردوسی پور به دیدن کدام تئاتر رفت؟

عادل فردوسی پور به دیدن کدام تئاتر رفت؟

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به:
«دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید: محمد ‌گودرزیانی»، «مجری طرح: سازمان ‌سینمایی ‌داریوش، با مشارکت عمارت نوفل لوشاتو»، «طراح لباس: مقدی ‌شامیریان»، «مشاور طراح صحنه: هادی ‌بادپا»، «طراح گرافیک و عکس: محمد ‌صادق ‌زرجویان»، «طراح نور: فرشاد ‌نصیری»، «دستیار دوم کارگردان: افشین ‌واعظی»، «منشی صحنه: نغمه ‌لاجوردی»، «مدیرصحنه: محدثه ‌مشتاقی»، «دستیار لباس: تینا ساوجبلاغی»، «دوخت لباس: حسین ‌پناهی»، «تیزر: علی ‌قره ‌داغی، مصطفی سلیمانی»، «مدیر روابط عمومی: محمد ‌لهاک»، «مدیر رسانه: امیر ‌پارسائیان ‌مهر»، «گروه روابط عمومی: اردلان ‌آشناگر»، «امیرحسین ‌منصوری»، «امین ‌عطارنژاد، مریم ‌بصیری ‌فر، یگانه ‌شمس ‌آبادی»، «ساخت دکور: سید مصطفی طباطبایی نسب، فرزاد ‌چوپانی، اسماعیل عباس‌زاده» اشاره کرد.

نمایش «مارادونا» تا تاریخ ۲۰اسفند، هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

ارسال نظر

پربازدیدترین