|
| کد مطلب: ۸۶۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

واکنش مدیر اجرایی MMA ایران به حواشی هالک ایرانی

واکنش مدیر اجرایی MMA ایران به حواشی هالک ایرانی

روز گذشته ویدئویی از سجاد غریبی در صفحات مجازی منتشر شد که ایرانیان سراسر کشور را متاثر کرد. او برای مارتین فورد یکی از سرشناس‌ترین فایتر‌های دنیا رجزخوانی کرد، اما در نهایت شرایط عجیبی در روز معارفه پیش آمد.

به گزارش آیند، روز گذشته ویدئویی از سجاد غریبی در صفحات مجازی منتشر شد که ایرانیان سراسر کشور را متاثر کرد. او که به هالک ایرانی شهرت دارد چندین ماه برای مارتین فورد یکی از سرشناس‌ترین فایتر‌های دنیا رجزخوانی کرد، اما در نهایت شرایط عجیبی در روز معارفه پیش آمد.

غریبی در این ویدئو با یک ضربه ساده از سوی فورد چندین متر به عقب پرتاب شد. نکته مهم‌تر اینکه در لحظه رخ به رخ شدن این دو فایتر مشخص شد غریبی حتی شبیه به چیزی که ما از او در صفحات مجازی دیدیم هم نبود!

در همین خصوص خبرنگار میزان به سراغ مجید علینژاد مدیر اجرایی MMA ایران رفت تا در خصوص علت اعزام غریبی به این مبارزه سوال کند.

علینژاد در این خصوص اظهار داشت: غریبی در مسابقات آزاد شرکت کرده و چون این رقابت به صورت open برگزار می‌شود پس نیازی به اخذ مجوز از سوی ما نبوده است. در MMA ایران یکسری اصول و قواعدی برای اعزام‌ها وجود دارد و هرکسی را به رقابت‌های رسمی نمی‌فرستیم.

وی گفت: مجموعه MMA ایران نقشی در این اعزام نداشته و کاملا از این موضوع بی‌اطلاع است.

ارسال نظر

پربازدیدترین