|
| کد مطلب: ۸۶۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

مرجانه گلچین و هنگامه قاضیانی دچار سانحه شدند

مرجانه گلچین و هنگامه قاضیانی دچار سانحه شدند

مرجانه گلچین، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در سریالی برای شبکه نمایش خانگی است، در روز تولدش آرزوی آرامش و سلامتی برای همه مردم کشورش دارد.

به گزارش آیند، گلچین که در هفته‌های اخیر سر صحنه تصویربرداری دچار سانحه شد، وضعیت جسمی‌اش را مساعد توصیف کرد و گفت: الحمدلله خیلی بهترم. طبیعتاً وقتی آدم از چندین پله به طور ناگهانی پرت می‌شود، عوارض بعدش همچنان ادامه دارد. دو ـ سه هفته از آن ماجرا گذشته اما هنوز کوفتگی‌هایش از جانم بیرون نرفته است؛ البته کار می‌کنم و سر پا هستم اما بدنم و دست‌هایم هنوز درد می‌کند. خداوند واقعا خیلی به ما رحم کرد.

وی با روایت حادثه‌ای که برایش پیش آمده است، گفت: سر صحنه سریال آقای نعمت‌الله بودیم که خانم هنگامه قاضیانی جلوی من بود و من پشت سرشان بودم، داشتم از پله‌ها پایین می آمدم گویا جلوی کفشم با پاچه شلوارم برخورد کرد و بهم گره خوردند و هر دو با هم از پله‌ها پرت شدیم و به یک در آهنی برخورد کردیم. لطف خداوند شامل حالم شد و ممنونم که هر دوی ما را از بلا نجات داد.

مرجانه گلچین که امروز، دوم اسفندماه سالروز تولدش است در چنین روزی آرزو کرد، آرامش و سلامتی همیشگی برای مردم برقرار باشد.

ارسال نظر

پربازدیدترین