|
| کد مطلب: ۸۵۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

قصه یک دختر بچه از ستاره‌ آسمانی به نام پدر + ویدئو

قصه یک دختر بچه از ستاره‌ آسمانی به نام پدر + ویدئو

فیلم کوتاه «ستاره حیات من» به کارگردانی محمد کرم درآبادی به روایت رویای دختری می‌پردازد که برای پدر شهیدش نقاشی می‌کشد.

به گزارش آیند، محمد کرم درآبادی کارگردان درباره ایده فیلم کوتاه «ستاره حیات من» گفت: به دنبال پروژه‌ای بودم که بیانگر فرزندان شهدای سلامت در روز پدر باشد.

داستان فیلم این کارگردان، روایت ساده و گیرا برای جذب مخاطب و همزادپنداری با تکنسین‌های اورژانس و خانواده هایشان دارد. اگرچه فیلم به مناسب روز پدر است اما فقط برای بزرگسالان ساخته نشده است.

وی با اشاره به تلاشش برای به تصویر کشیدن احوال فرزندان تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در زندگی واقعی تصریح کرد: می‌خواستم قهرمان‌هایی واقعی را معرفی کنم. آدم‌هایی که در اطراف ما حضور دارند و ممکن است هیچ توجه‌ای به آن‌ها نداشته باشیم.

به گفته درآبادی، ایده این فیلم در یک روز به ذهنش خطور و آن را مکتوب کرده است. در مدت دو روز کل ضبط و تدوین انجام شده تا برای شب روز مرد منتشر شود.

ابوالفضل ماهرخ نویسنده، مجتبی ابوفاضلی تدوینگر، محمد ابوفاضلی و محسن علی اکبری تصویربردار و محمدحسین فرقانی تصویربردار هوایی کار بوده اند.

«ستاره حیات من» از تولیدات روابط عمومی سازمان اورژانس کشور است که روایت نقاشی دختری برای هدیه دادن به پدرش در روز پدر است، ولی پس از روایت زندگی اش نقاشی را برای پدرش به سر مزار او می‌برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

پربازدیدترین