|
| کد مطلب: ۸۵۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

حضور سه ستاره هالیوود در فیلم سینمایی «مرد خاکستری»

حضور سه ستاره هالیوود در فیلم سینمایی «مرد خاکستری»

فیلم سینمایی «مرد خاکستری» ه کارگردانی برادران روسو اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته مارک گرینی در ژانر اکشن دلهره‌آور اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از ماه جولای سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز خواهد کرد.

به گزارش آیند، برادران روسو از جمله کارگردانان مطرح سینمای هالیوود در نظر دارند اثری تازه در سینمای هالیوود خلق کنند، این همکاری بین برادران روسو و کمپانی نتفلیکس از زمانی رقم خورد که شیوع بیماری کرونا این کمپانی را به ساخت آثاری برای پخش اینترنتی ترغیب کرد.

رایان گاسلینگ بازیگر مطرح سینمای هالیوود در این فیلم به نام «مرد خاکستری» به ایفای نقش خواهد پرداخت، گاسلینگ که با فیلم سینمایی «لالالند» به محبوبیتی جهانی دست یافته بود حال به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت.

علاوه بر رایان گاسلینگ کریس ایوانز نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است، وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های اونجرز و در نقش کاپیتان امریکا شناخته می‌شود، هنوز به غیر از این دو بازیگر نام دیگری برای حضور در فیلم «مرد خاکستری» اعلام نشده است.

«مرد خاکستری» روایت دو آدمکش حرفه‌ای است که در یک ماموریت قرار گرفته و در دور جهان برای شکست یکدیگر تلاش می‌کنند. براسای اعلام کمپانی نتفلیکس این اثر با بودجه‌ای معادل دویست میلیون دلار ساخته خواهد شد.

برادران روسو از جمله کارگردانان بنام هالیوود هستند، این دو برادر اکثر آثارشان را با همکاری یکدیگر کارگردانی کرده‌اند و گاهی در مقام فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، بازیگر و تدوین‌گر هم ظاهر شده‌اند. آن‌ها برای کارشان در پرورش شکست‌خورده جایزه امی کسب کرده‌اند و اکثریت این دو را برای کار در مارول استودیو می‌شناسد.

منبع: میزان

ارسال نظر

پربازدیدترین