|
| کد مطلب: ۸۵۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

چالشی متفاوت و تازه در کارنامه خانم بازیگر

چالشی متفاوت و تازه در کارنامه خانم بازیگر

در ابتدا فیلمنامه، بعد از آن گروه و خود کاراکتر متفاوتی که به من پیشنهاد شده بود همگی دست به دست دادند تا در نهایت بازی در «بدون قرار قبلی» را قبول کنم.

به گزارش آیند، الهام کردا بازیگر فیلم «بدون قرار قبلی» در گفت‌وگو با میزان، درباره ایفای نقش در این فیلم گفت: بازی در این فیلم برای من از هر جهتی یک اتفاق و چالش تازه بود، ایفای نقش با لهجه، ایفای نقش در محلی که خودم در آنجا به دنیا نیامده ام و بازی در نقش یک مادر که دو فرزند دارد تمام آن چیزی بود که تاکنون تجربه نکرده بودم و به همین دلیل باید برای ایفای نقشی باورپذیر به آن دقت می‌شد.

وی در همین رابطه ادامه داد: یکی دیگر از چالش‌هایی که برای بازی در نقشم در فیلم «بدون قرار قبلی» با آن روبرو بودم این بود که اکثرا من نقش‌های درونگرا را بازی کرده بودم و این جزو معدود نقشهایی بود که در آن تا این حد برونگرا بودم.

این بازیگر سینما درباره نحوه رسیدن به نقش خود در فیلم «بدون قرار قبلی» اضافه کرد: طبیعتا در ابتدا فیلمنامه ای وجود دارد که بازیگر در ابتدا به امر با آن روبرو می‌شود، من هم در شروع این پروژه فیلمنامه را دریافت کردم و پس از آن شروع به دورخوانی در جمع کردیم. وقتی به فضا و لوکیشن و آن فضای خانه قدیمی وارد شدیم همه آن چیزی که در این کاراکتر می بینید به آن اضافه شد.

وی در همین رابطه ادامه داد: واقعیت امر وقتی یک کاراکتر ساخته می‌شود تنها به یک شخص بر نمی گردد، شکل گیری یک کاراکتر حاصل همفکری تمامی عوامل مثل فیلمنامه نویس، کارگردان، بازیگر و تمامی عوامل یک اثر سینمایی است. به نظر من کلیت یک گروه در هر اقدامی می تواند تاثیرگذار باشد و این وحدت در نهایت به یک اثر سینمایی مبدل می شود.

کردا درباره چگونگی پذیرفتن نقش در فیلم «بدون قرار قبلی» تاکید کرد: در ابتدا فیلمنامه، بعد از آن گروه و خود کاراکتر متفاوتی که به من پیشنهاد شده بود همگی دست به دست دادند تا نهایت بازی در این نقش را قبول کنم. شکل و نحوه ای که کاراکترم در فیلم «بدون قرار قبلی» نوشته شده بود مهمترین دلیلم برای پذیرفتن این نقش بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین