|
| کد مطلب: ۸۴۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

حجازی فر: دیگر توان ساخت فیلم دفاعی مقدسی را ندارم

حجازی فر: دیگر توان ساخت فیلم دفاعی مقدسی را ندارم

موقعیت مهدی یک افتخار و اتفاق بزرگ بود که خدا بر سر راهم گذاشت، اما من ژانرهای مختلف را دوست دارم و می‌خواهم کار در ژانرهای متنوع را تجربه کنم.

به گزارش آیند، هادی حجازی فر، کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» در گفت‌وگو با میزان، پیرامون ادامه راه سینمای خود پس از دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گفت: من کارگردان تجربه گرایی هستم و این طور نیست که بخواهم صرفا یک مسیر را در کارگردانی ادامه دهم.

وی در همین راستا ادامه داد: من گروهی دارم که پر از ایده و رویا است، ما ایده‌های بسیار بزرگی را در ذهن داریم، من تلاش می‌کنم که این گروه را حفظ کنم تا به امید خدا به سراغ کار بعدی برویم.

کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» درباره ادامه کار در سینمای دفاع مقدس اضافه کرد: موقعیت مهدی یک افتخار و اتفاق بزرگ بود که خدا بر سر راهم گذاشت، اما من ژانرهای مختلف را دوست دارم و می‌خواهم کار در ژانرهای متنوع را تجربه کنم.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: کارگردان و کار کردن در ژانر جنگ و دفاع مقدس کار بی نهایت سختی است، در حال حاضر سلامتی و توان این را ندارم که فعلا سراغ ساخت فیلم دیگری درباره جنگ و دوران دفاع مقدس بروم. به واقع که توان جنگیدن با مشکلاتی که برای ساخت چنین آثاری وجود دارد را ندارم.

ارسال نظر

پربازدیدترین