|
| کد مطلب: ۸۳۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد بازیگر پیشکسوت به صداوسیما برای بازگرداندن هنرمندانی که قهر کرده اند

پیشنهاد بازیگر پیشکسوت به صداوسیما برای بازگرداندن هنرمندانی که قهر کرده اند

مهدی فقیه هنرمند پیشکسوت کشورمان ـ معتقد است: «من شخصا نظر خوبی نسبت به دفاع مقدسِ کمدی ندارم؛ البته «لیلی با من است» را از آنها جدا کنید. به نظرم بقیه کارهای دفاع مقدسی که با کمدی تلفیق شدند خیلی لوس بودند.»

به گزارش آیند، بازیگر مجموعه های «شوق پرواز»، «در چشم باد»، «به کجا چنین شتابان» و «علی البدل» سپس در پاسخ به اینکه خودتان به عنوان یک هنرمند بیشتر کار کمدی را دوست دارید یا جدی؟ نسبت به پرداختن به موضوعات دفاع مقدس در ژانر کمدی انتقاد می کند و می گوید: بیشترین فعالیت من در حوزه دفاع مقدس است. دفاع مقدس آن دوره‌ای بود که دوره معناگرا بود، ولی متاسفانه کمی کارهای جنگی مان کمدی شد و این اتفاق از نظر من جالب نیست. من شخصا نظر خوبی نسبت به دفاع مقدسِ کمدی ندارم؛ البته «لیلی با من است» را از آنها جدا کنید. به نظرم بقیه کارهای دفاع مقدسی که با کمدی تلفیق شدند خیلی لوس بودند. کار دفاع مقدس همان طور که از نامش پیداست، دفاع مقدس است؛ یعنی جنگ نیست. همین دفاع مقدس بود که جوانان پاک آن زمان واقعا در آن دوره غوغا کردند.

وی در همین زمینه ادامه می دهد: طی هشت سال دفاع مقدس چه گوهرهایی را از دست دادیم و فقط خود بچه‌های جنگ بودند که غوغا کردند. ناگفته نماند ارتش هم خیلی خدمت کرد و کشور را نجات داد، پس کارهای دفاع مقدس ما باید مفاهیم انسانی داشته باشند نه اینکه مردم بیایند برای کار جنگی بخندند! ما فقط برای پول باید کار کنیم؟! اگر اینطور باشد می توانیم کارهای کمدی دیگری بسازیم که فروش خوبی هم دارند.

این هنرمند شیرازی همچنین در پاسخ به اینکه پیامتان به مدیران حال حاضر سازمان صداوسیما چیست؟ تصریح می کند: نگاه اجمالی به بزرگانِ نویسنده و کارگردان های خوب و کاربلد داشته باشند و به کارهای قبلشان نگاه کنند و این قدر اسمِ خط و خطوط و فلان و بهمان هم روی کسی نگذارند. مردم که خط و خطوطی نیستند، بلکه یک عده سیاسیون اند که خط و خطوط ها را درست می کنند. دست برداریم از این کارها. متاسفانه همه هنرمندانی هم که از تلویزیون قهر کرده اند، به خاطر همین سیاسی بازی‌هاست. چه خوب است که بیایند خوبان را جذب کنند و حتی از آنها عذرخواهی کنند. همین خوبان هستند که مردم آنها را دوست دارند، از آنها نوستالژی دارند و سال‌هاست کارهای خوبی از آنها دیده اند. آیا باید به آنها بگویند بفرمایید بیرون! یا کاری کنند که دیگر پا به تلویزیون نگذارند؟؛ این راه درست نیست.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

پربازدیدترین