|
| کد مطلب: ۸۲۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

تجهیزات ۸۰۰ میلیونی گروه فیلمبرداری سریال «طلاق» در تهران به سرقت رفت!

تجهیزات ۸۰۰ میلیونی گروه فیلمبرداری سریال «طلاق» در تهران به سرقت رفت!

سریال جدید ابوالقاسم طالبی، سازنده فیلم «قلاده‌های طلا» و سریال «به کجا چنین شتابان»، در آستانه پایان فیلمبرداری، دچار سرقت شد.

به گزارش آیند، سریالی که در خیابان‌های تهران فیلمبرداری‌اش ۲۰ درصد پایانی را پیگیری می‌کرد سارقان به سینه‌موبیل و آکسسوار این مجموعه تلویزیونی، حمله کردند و عوامل این سریال را با خسارت عجیب و غریبی روبرو کردند.

هاشمی مجری طرح این سریال اعلام کرد، امیدوارم هرچه زودتر شرایط فیلمبرداری پیدا کنیم تا ۲۰ درصد باقی‌مانده از این سریال جلوی دوربین برود. چون لوازم فیلمبرداری رقم‌های وحشتناکی دارد و نمی‌دانیم تأمین این لوازم چقدر طول می‌کشد. این سرقت برای ما تبعات زیادی دارد و پیش‌بینی اولیه بیش از ۸۰۰ میلیون خسارت بوده و باید ببینیم چه شرایطی برای ما پیش می‌آید تا کار ادامه پیدا کند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این تجهیزات در یک کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی سرقت شده است.

مجید واشقانی، حمید گودرزی، پیام دهکردی، قطب‌الدین صادقی، ناصر آقایی، علیرام نورایی، بهار محمدپور، هدیه رضایی، نیلوفر کیارستمی، عسل غروی و … از جمله بازیگران این سریال هستند.

منبع: آخرین

ارسال نظر

پربازدیدترین