|
| کد مطلب: ۷۱۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

سیروس تسلیمی تاکید کرد: تکرار استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر

سیروس تسلیمی تاکید کرد: تکرار استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر

تهیه کننده فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» گفت: در چهلمین سال برگزاری جشنواره فیلم فجر، استقبال مردم تکرار خواهد شد.

به گزارش آیند، «سیروس تسلیمی» تهیه‌کننده سینما بیان کرد: چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود و بلوغ خود را به نمایش بگذارد. معدود جشنواره‌های فیلم هستند که به چهلمین دوره برگزاری خود می‌رسند و تداوم این رویداد، نشان از موفق بودن این رویداد است.

او در ادامه اظهار کرد: طی 2 سال اخیر فیلم‌های بسیاری روی پرده سینما نمایش داده نشدند و امیدوارم با بهبود شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، در این دوره بهترین فیلم‌ها به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کنند و باردیگر شاهد استقبال مردم از سینما و جشنواره باشیم.

تهیه کننده فیلم‌های سینمایی «میکس» و «پرتگاه» گفت: حضور در جشنواره فیلم فجر کلاس کاری بسیار خوبی برای کارگردانان سینمای ایران به همراه دارد و قطعا برای کارگردان‌ها و سایر عوامل سازنده یک فیلم شهرت و معروفیت در پی دارد.

این فیلمنامه‌نویس، بازیگر و پخش‌کننده فیلم اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر نیاز به یک کارگروه تبلیغاتی موفق دارد تا بتواند مخاطبین را جذب خود کند. باید فیلم‌هایی به جشنواره فجر وارد شوند که مخاطب‌پسند هستند. کارشناسان جشنواره فیلم فجر باید موضوعات مخاطب پسند را مشخص کنند و این اتفاق باعث موفقیت جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

او درباره از استقبال مخاطبین از جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: مخاطبان طی چهل سال گذشته استقبال بسیار خوبی از این رویداد ملی داشتند که قطعا در چهلمین سال برگزاری جشنواره، این استقبال تکرار خواهد شد. مردم ایران نشان داده‌اند که اگر فیلمی به خوبی ساخته شود، از آن استقبال می‌کنند.

تسلیمی با اشاره به جایگاه مردمی جشنواره‌های داخلی، گفت: حضور فیلم‌ها در جشنواره‌های‌ بین‌المللی باعث شهرت کارگردانان سینمای ایران می‌شود اما در بسیاری از موارد محتوای فیلم‌ها دلخواه نیست. موضوع فیلم‌هایی که در جشنواره‌های بین‌المللی حاضر می‌شوند، بخشی از معضلات جامعه ما را در بر می‌گیرد و ارائه‌دهنده همه مسائل این مردم نیستند. فیلمی موفق است که در گیشه سینماهای داخلی مردم را جذب سالن کند و فروش خوبی داشته باشد.

او اظهار داشت: یکی شدن دوباره بخش بین‌المللی و بخش ملی جشنواره فیلم فجر اتفاق بسیار خوبی است و می‌توان این اتفاق را به فال نیک گرفت.

تسلیمی در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولان جدید سازمان سینمایی در صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های تولید شده سینمای ایران در سال جاری، مساعدت کنند./ برنا

ارسال نظر

پربازدیدترین