|
| کد مطلب: ۶۶۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

برای فروش بیشتر خبرسازی کردند

محسن هاشمی: ما نخواستیم سکانس‌های فیلم منصور حذف شود!

محسن هاشمی گفت: خانواده آیت‌الله هاشمی نخواستند که سکانس‌های فیلم منصور حذف شود. 

محسن هاشمی: ما نخواستیم سکانس‌های فیلم منصور حذف شود!

پریسا هاشمی : چند روز پیش عوامل فیلم منصور ادعا کردند: «17 دقیقه‌ از سکانس‌ دیدار شهید منصور ستاری و مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در راهروهای مجلس به درخواست خانواده هاشمی حذف شده است.» اما خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی این موضوع را تکذیب کرده و محسن هاشمی، پسر ارشد آیت‌الله هاشمی درباره حذف این 17 دقیقه در گفت‌وگو با خبرنگار آیندنیوز تاکید کرد: حذف سکانس‌های فیلم منصور بیان شد تا این فیلم مطرح شود. این خبر که به خواست خانواده هاشمی سکانس‌ها حذف شده، نادرست است.

او افزود: زمانی که فیلم را دیدم فقط تذکر دادم که این سکانس‌ها را تصحیح کنند و خواستم بخشی که شهید منصور ستاری با آیت‌الله هاشمی در راهروهای مجلس دیدار می‌کند و دیالوگ‌های آیت‌الله هاشمی طوری است که انگار توجهی به شهید ستاری نمی‌کند، اصلاح شود. اما نگفتم سکانس‌ها را حذف کنند، خودشان این تصمیم را گرفتند و این موضوع را به نحوی تقصیر خانواده آیت‌الله هاشمی انداختند و روی این موضوع مانور دادند تا فیلم منصور را مطرح کنند. نزدیک به اکران فیلم منصور است و دنبال این هستند که با صحبت‌های ما این فیلم مطرح شده و فروش آن افزایش یابد.

محسن هاشمی در ادامه گفت: در خبر 20:30 هم اعلام شد که ما درخواست حذف سکانس‌ها را داده‌ایم و حرف‌های من را ناقص پخش کردند. انتشار این خبر با هدف فروش بیشتر منصور منتشر شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین