|
| کد مطلب: ۶۴۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

لزوم تغییر در استفاده از اسلحه در فیلم‌های هالیوودی پس از مرگ هالینا هاچینز

لزوم تغییر در استفاده از اسلحه در فیلم‌های هالیوودی پس از مرگ هالینا هاچینز

مرگ تلخ هالینا هاچینز، مدیر فیلمبرداری با شلیک سهوی الک بالدوین ممکن است منجر به تغییر در استفاده از اسلحه در فیلم‌های هالیوودی شود.

به گزارش آیند نیوز و به نقل از تایم ، استفن لایت هیل مدیر انجمن فیلمبرداران آمریکا می‌گوید باید فکری جدی در این باره کرد. زنی کشته شده و تا قبل از این حادثه به عوامل پشت صحنه کمتر توجه شده است. باید درباره روش استفاده از اسلحه در فیلم‌ها تجدیدنظر کرد.

وی معتقد است قرارگرفتن در فاصله نزدیک حین فیلمبرداری از چنین صحنه‌هایی ناخوشایند بوده و حتی باروت تهیه شده از کاغذ، پلاستیک،نمد یا پنبه می‌تواند به بیرون پرتاب شده و در فاصله نزدیک کشنده باشد{اتفاقی که برای هاچیزن افتاد}

وی تاکید کرد از نگاه وی این یک تصادف نبوده، بلکه یک جنایت بوده و رویدادی قابل اجتناب بوده و افرادی کار خود را به درستی انجام نداده و اجازه دادند شرایطی ایجاد شود تا فردی کشته شود.

«لایت هیل» حرفه‌ای بودن و نبوغ را در هاچینز ستود و از وی به نیکی یاد کرد و جامعه فیلمبرداری از این حادثه غمناک است.

«باب پرایمز» از همکاران هاچینز و برنده دو باره جایزه «امی» نیز وی را یک حرفه‌ای و خالق اثر توصیف کرد که مدیری موفق در فیلمبرداری بود.

وی درباره حادثه گفت: اینکه چه کسی اسلحه را به بازیگر می‌دهد و چه بررسی‌هایی باید قبلش انجام شود، مربوط به فردی است که مسوولیت این کار را بر عهده دارد. من از دیگران قبل از فیلمبرداری خواسته‌ام اسلحه را باز کرده و قبل از شلیک داخلش را نشان دهند. اینجا یک نفر عجله کرده، گرنه نباید چنین اتفاقی می‌افتاد.

منبع: تایم

ارسال نظر

پربازدیدترین