|
| کد مطلب: ۱۱۹۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

آذین موحد، استاد تعلیق شده دانشکده هنرهای زیبا: بدون حکم قانونی حقوقم را قطع کردند

استاد گروه موسیقی دانشگاه که از تدریس تعلیق شده است،می‌گوید: «حقوق استادی که ۳۰ سال ثقل موسیقی در هنرهای زیبا بوده را بلوکه کردند. من یک استاد معمولی در هنرهای زیبا نبودم، من خدمتگزار هنرهای زیبا بودم و ۳۰ سال با تلاش‌های خارج از عرف استادی برای گروه موسیقی در هنرهای زیبا زحمت کشیده‌ام.»

آذین موحد، استاد تعلیق شده دانشکده هنرهای زیبا: بدون حکم قانونی حقوقم را قطع کردند
منبع: خبر آنلاین |

آذین موحد، معلم موسیقی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران، از تدریس در دانشگاه تعلیق شده است، البته خودش می‌گوید این تعلیق «چراغ خاموش» بوده چراکه از آذر سال گذشته (۱۴۰۱) به او حقوق نمی‌دادند و تنها از خرداد امسال است که ماجرای تعلیق شدن را مطرح کرده‌اند،

آذین موحد دکترای خود را در رشته موسیقی و با تخصص نوازندگی و هنرهای اجرایی از دانشگاه ایلینوی آمریکا گرفته و پس از آن تحقیقات فوق دکترای خود را در علوم نوازندگی در دانشگاه هاروارد انجام داده‌است. سپس مدتی در دانشگاه ایلی نوی و دانشگاه ایالتی کالیفرنیا تدریس کرده و به ایران بازگشته است.

موحد از سال ۱۳۷۲ عضو هیئت علمی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. همچنین استاد مدعو دانشگاه پرتلند و دانشگاه آیونین یونان بوده و در بسیاری از شهرهای جهان با ساز تخصصی خود، فلوت، کنسرت اجرا کرده‌است.

او حالا منتظر حکم نهایی دانشگاه است و می‌گوید: «تحت هر شرایطی من در ایران هستم و در ایران خواهم ماند و در خدمت هموطنان و جوانان میهنم خواهم بود.»

ارسال نظر

پربازدیدترین