|
| کد مطلب: ۱۱۸۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

نقد کیهان به فیلم «شهر هرت»: آنقدر چرت است که نمی‌توان نقدش کرد!

اینکه فیلمی بخواهد با لودگی و حرف‌های جنسی و استهجان و کاری‌های مبتذل دیگر، مخاطب عامی را سرکیسه کند، اتفاق تازه‌ای نیست؛ اما اینکه چنین فیلمی بخواهد با چنین روش‌ها و دستمایه‌هایی، حرف‌ها و ادعا‌های «اخلاقی» و قلنبه سنبله‌گویی‌های «شبه اجتماعی» و «پایان رستگارانه» و... را هم به خودش بچسباند، دیگر خیلی وقاحت می‌خواهد! که الحمدلله این جماعت در عین بی‌هنری مطلق، این یک قلم را هرچقدر بخواهید و تصور کنید، دارد!

نقد کیهان به فیلم «شهر هرت»: آنقدر چرت است که نمی‌توان نقدش کرد!
منبع: کیهان |

عنوان دقیقی برای این فیلم انتخاب شده است: «شهر هرت»! مبتذل‌ترین سوژه نخ‌نمای هزار بار استفاده شده را کش رفته‌اند و کپی دست چندمی از فیلم‌فارسی را با رویکردی مرتجعانه به خورد مخاطب داده‌اند. تصور سازندگان فیلم‌هایی، چون «شهر هرت» این است که چشم و ذهن مردم سطل زباله است که هر چیز چرت و هرت و چرکی را داخلش بیندازید.

فیلم دچار وضعیتی است که اصلا تکلیف آدم باهاش روشن نیست! یک بن‌بست و مخمصه دهشتناک که «آخر چرا؟!» سیاه‌چالی برای زنده به گور کردن ذهن و ضمیر و روان و چشم و دل و تخیل و زیبایی‌های پاک مخاطب بی‌خبر از همه جا، آن‌هم به نام نامی سینما! بزرگ‌ترین ظلم را به این هنر شریف و درخشان و بزرگ همین جماعت مرتکب می‌شوند! تحت لوای سینما برای نابودی سینما!

ارسال نظر

پربازدیدترین