|
| کد مطلب: ۱۱۸۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

خواننده مشهور موسیقی پاپ دادگاهی شد!

طی روز‌های گذشته تصمیم عجیب محسن یگانه برای فروش بلیت‌های کنسرتش از طریق یکی از سایت‌های بلیت‌فروشی سینما (سینماتیکت) حاشیه‌ساز شده بود.

خواننده مشهور موسیقی پاپ دادگاهی شد!

در ادامه حواشی پیرامون محسن یگانه و تحریم فروش بلیت کنسرت‌های این خواننده از سوی سایت‌های بلیت فروشی حوزه موسیقی، اظهارات جنجالی اخیر او در آخرین کنسرت خود در تهران، آتش اختلافات و انتقادات را بیش از پیش شعله‌ور کرد.

محسن یگانه در آخرین کنسرت تهرانش گفته: «فروش کنسرت‌های من، هم اندازه با کل مارکت موسیقی ایران است!». در حالی که مستندات من از دفتر موسیقی میگوید امسال تا ۲۶ تیر، ۳۸۲ سانس کنسرت (پاپ) در تهران برگزار شده و میشود و سهم فروش یگانه تنها ۵.۵ درصد کل مارکت است!

این موضوعی بود که بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی با مطرح کردن به انتقاد از رفتار این خواننده در ماه‌های اخیر پرداخت و از پیگیری پرونده مالی او توسط تهبه‌کنندگان قبلی خود در دادسرا پرده برداشت و نوشت: «من سوال مهم تری از یگانه دارم: بجای این همه توهم، کاش یک بار درباره دلیل عدم فروش بلیت‌های کنسرتت در سایت‌های بلیت فروشی کنسرتی حرف بزنی؛ که با اتحاد صنفی سایتها، بلیت کنسرتت را نفروختند و فروش را منوط به برگرداندن طلب چند میلیارد تومانی تو به تهیه کننده سابقت دانستند که با بی اخلاقی از برگرداندنش طفره میروی و پرونده آن در دادسرا در حال رسیدگی ست. آن چند میلیارد ودیعه چقدر قدرت دارد که این میزان بی اخلاقی را پیش گرفته ای؟ تهیه کننده سابق و مدیران سایت‌ها که بلیت‌های کنسرتت را نفروختند، حاضر به پاسخگویی نیستند و هنوز تحملت می‌کنند.»

این خبرنگار همچنین با وعده انتشار اطلاعات بیشتر درباره پرونده قضایی محسن یگانه نوشت: «من با اجازه مقام قضایی، دو هفته بعد جزییات این اتفاق را رسانه‌ای خواهم کرد. شما به فروش ات ادامه بده... فروش ۵.۵ درصدی که در توهماتت، هم اندازه با کل مارکت موسیقی ایران است.»

گفتنی است یگانه در نخستین اظهارنظر خود از امتناع سایت‌های بلیت فروشی کنسرت برای فروش بلیت هایش گفت و روی صحنه کنسرتش اعلام کرد: «خیلی‌ها دوست نداشتند ما روی این صحنه باشیم و حتی بلیت کنسرت ما را هم حاضر نبودند بفروشند.»

ارسال نظر

پربازدیدترین