|
| کد مطلب: ۱۱۷۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

کیهان سوابق خود را پاک کرد!

روزنامه‌ی کیهان آرشیو خود از شهریور ۱۳۸۸ به قبل در اینترنت را پاک کرد.

کیهان سوابق خود را پاک کرد!
منبع: انصاف نیوز |

 این روزنامه‌ اصولگرا به مدیریت حسین شریعتمداری، تمام سوابق حمایت از روی کار آمدن محمود احمدی نژاد، رئیس اصولگرای دولت‌های نهم و دهم را با این تصمیم حذف کرده است.

کیهان مهمترین رسانه‌ی حامی احمدی نژاد در دو انتخابات ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸ بود ولی چند ماه پس از انتخابات ۸۸ با آن زاویه پیدا کرد و حالا سوابق آن را هم حذف کرده است.

این روزنامه با این حذف آرشیو، سابقه‌ی انتشار پررنگ مواضع علیرضا اکبری در آن سال‌ها در روزنامه‌ی کیهان را هم از بین برده است. اکبری مدتی پیش به اتهام جاسوسی اعدام شد.

 کیهان

کیهان بارها اظهارات او را علیه مذاکرات هسته‌ای و همینطور در انتقاد و حمله به دیپلماسی اصلاح طلبان منعکس کرده بود ازجمله کیهان در سه‌شنبه ۱۹ در ۱۳۸۵ از سخنان او تیتر زده بود:

«علی رضا اکبری [رئیس مؤسسه مطالعات راهبردی «تصمیم»] در نشست بررسی ابعاد قطعنامه ۱۷۳۷: مسیر تعلیق هسته ای ما را به جایی نمی رساند»

دو‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۵: «[علیرضا اکبری] رئیس مؤسسه پژوهش های راهبردی «تصمیم»: قطعنامه دوم با هدف ایجاد تردید در ملت ایران صادر می شود»

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۶: «انتقاد مشاور سابق وزیردفاع از سیاست خارجی دولت اصلاحات / علیرضا اکبری: بعضی ها به دنبال کاهش توان ملی برای ایجاد امنیت بودند»

 کیهان

 

ارسال نظر

پربازدیدترین