|
| کد مطلب: ۱۱۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد

جشن تولد 80 سالگی «رابرت دنیرو»

جشنواره بین‌المللی فیلم ترایبکا به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد «رابرت دنیرو» یکی از بنیانگذاران خود امسال برنامه‌ای ویژه و سه‌روزه برگزار می‌کند.

جشن تولد 80 سالگی «رابرت دنیرو»
منبع: ایسنا |

این رویداد که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، بیش از یک ماه پس از تولد واقعی دنیرو در ۱۷ آگوست برگزار خواهد شد و شامل نمایش فیلم، گفت‌وگو، اجراهای موسیقی و بازآفرینی مجموعه فیلم‌های نمادین خواهد بود. 

«جین روزنتال» یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت «ترایبکا» در بیانیه‌ای گفت: سخت است که بدانیم برای تولد ۸۰ سالگی باب چه چیزی بگیریم؛ بنابراین تصمیم گرفتیم او و میراث ماندگارش را با یک رویداد سرگرم‌کننده با طرفدارانش جشن بگیریم و همچنین به فداکاری بی‌دریغ او برای فیلم‌ها، هنر و شهری که دوست دارد، ادای احترام کنیم. 

برگزاری مراسم ویژه برای رابرت دنیرو روز چهارشنبه در جریان برگزاری جشنواره ترایبکا اعلام شد و «اریک آدامز» شهردار نیویورک در این‌باره گفت: از خیابان‌های پایین شهر و راننده تاکسی گرفته تا گاو خشمگین و رفقای خوب، آثار رابرت دنیرو همچون خودش بخشی نمادین از شهر نیویورک باقی مانده است. رابرت در بیش از ۱۴۰ فیلم به عنوان بازیگر ، کارگردان یا تهیه‌کننده حضور داشته دو جایزه اسکار دریافت کرده و آثار هنری ارائه کرده است که با گذر زمان همچنان ارزشمند باقی مانده است. رابرت علی‌رغم موفقیتش، هرگز ریشه‌های خود را به عنوان یک نیویورکی فراموش نکرده است، او جشنواره ترایبکا را بنیانگذاری کرد و به احیا و تجدید انرژی شهر ما پس از ۱۱ سپتامبر کمک کرد. به لطف او، شهر نیویورک همچنان محل فیلمبرداری، تولید و ساخت تلویزیون و فیلم برای سال‌های آینده خواهد بود. به‌خاطر دهه‌ها کمک او در فیلم و حمایت بشردوستانه از شهر نیویورک، مفتخرم که کلید شهر نیویورک را به رابرت دنیرو تقدیم کنم.

«مارتین اسکورسیزی» همکار دیرینه دنیرو نیز گفت: باب یک رویا است - او پتانسیل رستاخیز عظیم این قسمت از شهر را دید. جشنواره ترایبکا یک موسسه تسلیم‌ناپذیر و یک فانوس دریایی است، و ترایبکا خود سرزنده‌ترین و زنده‌ترین مکان است. این مکانی است که باید باشد و به رشد خود ادامه خواهد داد. 

جشنواره ترایبکا ۲۰۲۳ تا ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) ادامه خواهد داشت. 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین