|
| کد مطلب: ۱۱۳۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

بازیگر پیشکسوت: شرمنده هوادارانم هستم که دیگر نمی‌توانم بازی کنم

محمد کاسبی در سالروز تولدش گفت: «امروز به‌رغم اینکه در کاری هنری و نمایشی حضور ندارم هیچ حسرتی نمی‌خورم چون که بنده به وقتش تلاش حرفه‌ای خودم را کرده‌ام فقط شرمنده هواداران و مخاطبان هستم که توان ارائه تولیدات جدید را ندارم.»

بازیگر پیشکسوت: شرمنده هوادارانم هستم که دیگر نمی‌توانم بازی کنم
منبع: ايسنا |

مدیرعامل صندوق هنر به همراه معاونان و مشاورانش در سالروز تولد محمد کاسبی به عیادت این هنرمند رفتند و در جریان آخرین وضعیت جسمی و درمانی او قرار گرفتند.

محمد کاسبی با مرور نقش‌آفرینی در برخی از آثار تولیدی به ذکر خاطراتی از دوران گذشته کار حرفه‌ای بازیگری و فراز و نشیب‌های این حرفه پرداخت.

بازیگر سریال‌های «خوش رکاب»، «صاحبدلان» و «همسفر خورشید» همچنین به انجام کارهای مشترک با برخی هنرمندان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان کشور اشاره کرد و گفت: گاهی گفت‌وگوهای دوستان را در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطالعه کرده و از گذشته‌ها یاد می‌کنم.

او با مرور نقش آفرینی در سری اول و دوم سریال «خوش رکاب» اظهار کرد: معتقدم مجموعه‌های تلویزیونی ادامه‌دار باید هرکدام کامل‌تر، جامع‌تر و بهتر نسبت به شماره‌های قبلی کلید بخورد و در عین حال حرفی جدید برای گفتن به مخاطب همراه داشته باشد که در نهایت منجر به جذب آنها برای ادامه تماشای این مجموعه‌ها شود.  

بازیگر مجموعه «بچه مهندس ۱» در بخش دیگری از صحبت‌هایش پس از فوت کردن شمع کیک تولدش به همراه همسرش با ذکر حدیثی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) که فرمودند «قدم‌هایی که برای عیادت از بیمار برداشته می شود حسنات برای آنها نوشته می‌شود»، تصریح کرد: امروز که شما برای عیادت بنده آمدید بدون تردید طبق این حدیث شریف، حسنات فراوانی نصیب شما خواهد شد.

این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور در پایان با قدردانی مجدد از حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر، برای همگان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد.     

رونمایی از چفیه رهبر معظم انقلاب همراه با انگشتری شهید حاج قاسم سلیمانی که سال گذشته به هنگام بستری شدن در بیمارستان به محمد کاسبی اهدا شده بود، پایان بخش این دیدار بود. کاسبی از این دو هدیه به عنوان ارزشمندترین هدایایی یاد کرد که تا آخرین لحظه عمر خود از آنها با جان و دل نگه داری خواهد کرد.

رییس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر هم در این دیدار اظهار کرد: از وظایف ذاتی این صندوق است که همواره حامی و پشتیبان همه‌جانبه هنرمندان به ویژه در شرایط بیماری و مشکلات مالی و معیشتی آنها باشد. صندوق اعتباری هنر مصمم است تا در این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی با عزم و اراده‌ای جهادی، با شناسایی هنرمندان واقعی بهترین، بیشترین و شایسته ترین خدمات و تسهیلات بهینه را به این قشر فرهیخته ارائه دهد.

محمد کاسبی به دلیل عارضه حاد قلبی ۲۶ دی‌ ماه ۱۴۰۰ در بیمارستانی در تهران بستری و سرانجام ۲۳ اسفند سال گذشته در بیمارستان قلب شهید رجایی جراحی شد و اکنون برای گذراندن دوران نقاهت در منزل است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین