|
| کد مطلب: ۱۱۲۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد

آقا دوربینی ۲ در نمایشگاه کتاب تهران متولد شد

عرشیا فتحعلی نوجوان حدود ۱۷ ساله‌ای که با شکل و شمایلی کاملا متفاوت در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تهران ظاهر شده و با هدف تشویق مردم به کتابخوانی فعالیت می‌کند.

آقا دوربینی ۲ در نمایشگاه کتاب تهران متولد شد
منبع: ایرنا |

 عرشیا فتحعلی که حالا خود را به عنوان آقا دوربینی ۲ بعد از حسین نمازی (آقا دوربینی ۱) در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی کرده از مهمترین هدف خود در عرصه نمایشگاه را تشویق و ترغیب مردم به امر کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و می‌گوید: با توجه به تصویری که از خود ارایه داده‌ام فکر نمی کردم مردم تا این حد به من محبت داشته و برای عکس گرفتن با من از خود علاقه نشان دهند.

وی با بیان اینکه تحمل این جعبه طراحی شده در قالب دوربین های آنالوگ که علاوه بر وزن آن به دلیل عدم نفوذ هوای تازه بسیار گرم و طاقت فرسا است اما همین که می‌توانم تا حدودی مردم را به امر کتاب و کتابخوانی تشویق کنم برایم کافی است.

این نوجوان با استعداد و اهل فرهنگ که دغدغه خود را روی آوردن مردم به سمت مطالعه کتاب عنوان می کند، ادامه داد: از دیگر اهداف من رفتن به سمت غرفه هایی است که واقعا در نمایشگاه مظلوم واقع شده و مورد استقبال کمتری قرار می گیرند و با این روش و جذب مردم به سمت دیده شدن غرفه پیش می روم.

عرشیا که با کت و شلور مشکی خود جذابیت خاصی به نمای ظاهری خویش داده و بیش از همه مورد توجه نوجوانان بازدید کننده از نمایشگاه قرار می گرفت، گفت: بیان برخی از مشکلات علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در شبکه تلویزیونی آموزش به صورت آقای دوربین از دیگر فعالیت‌های من در این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: با توجه به گرمی هوا و تحمل وضعیت موجود از اینکه می توانم قدم کوچکی برای مردم در جهت روی آوردن به کتاب و کتابخوانی بردارم بسیار خوشحالم و تا پایان این دوره از نمایشگاه با مردم و برای مردم فعالیت می کنم.

سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین