|
| کد مطلب: ۱۱۱۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

اکران فیلم «آن دیگری» ساخته امیر توکلی در سینماهای فرانسه

کارگردان فیلم «آن دیگری» از نخستین نمایش عمومی این فیلم سینمایی در برخی سینماهای فرانسه خبر داد.

اکران فیلم «آن دیگری» ساخته امیر توکلی در سینماهای فرانسه
منبع: برنا |

توکلی با بیان این مطلب افزود: فیلم «آن دیگری»  بر محوریت دیدنِ جمعیتی خاموش ساخته شد؛ جمعیتی که در بین ما زندگی می‌کنند؛ با نگاهی به دور از هر گونه ریا و ترحم.

وی توضیح داد: دوست داشتم نتیجه این دغدغه و پشتکار، برای اولین بار در کنار مردم با فرهنگ و آگاه در سینماهای داخل کشور نمایش داده می‌شد اما همیشه چیزی که ما دوست داریم اتفاق نمی‌افتد. 

توکلی تاکید کرد: چرخ زمانه باعث شد این کار اول در ۱۶ جشنواره بین‌المللی به نمایش درآید و این اثر سینمایی موفق شد در این رویدادها، ۱۱ نامزدی (هشت نامزدی برای بهترین کارگردانی و سه نامزدی برای بهترین فیلم) و چهار جایزه بهترین کارگردانی را به عنوان فیلم مستقل کسب کند.

توکلی ادامه داد: فیلم «آن دیگری» با هزینه‌های شخصی ساخته شد و افتخار این را دارد در سینماهای فرانسه به مدت دوهفته در سانس‌های مختلف اکران شود و چه خوب که چنین هزینه و تلاشی برای رساندن فریاد انسان‌هایی به ثمر نشست که سالیان حیاتشان را در عذاب اسارت زندگی کردند.

این کارگردان ادامه داد: رسالت هنرمند برافروختن چراغی برای دیده شدن کنج‌های خاموش زندگی بشر است و فیلمساز باید آینه تمام نمای جامعه‌اش باشد و در فیلم آن دیگری سعی ما بر این بود به دور از بزرگ نمایی و سیاه نمایی نور آگاهی رو به اذهان بتابد.

توکلی در ادامه از همه همراهان در تولید این اثر سینمایی تشکر کرد.

در خلاصه داستان فیلم «آن دیگری» آمده است: زندگی در کالبد دیگری عذاب‌آورترین شکل یک زندگی است.

امین زندگانی، مینا وحید، سیروس میمنت، مهری آل‌آقا، کسری ذوالفقاری و با حضور نسیم ادبی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از: تهیه کننده: مهدی محمود اقدم، نویسنده: پارسا حسینی، دیگر بازیگران: مهدی روشن، صبا عبدالملکی مهتاب امین محمد یزدانی و مجتبی ترکمان، فیلم‌بردار: مهدی افشار، مدیر برنامه‌ریزی: مژگان طباطبایی (با تشکر از امید همتی)، دستیاران کارگردان: سجاد نوبهاری، حمیدرضا بازاری، علی کرمی، منشی صحنه: یاسمین پدری، تدوین و اصلاح رنگ و نور: امیررضا پورعباس، مشاور انتظامی: سرگرد اصغر سرخوش نهاد، مشاور مذهبی: محمد بروجردی، صداگذار: علی جعفری مدیر صدابرداری: سیروس عابدینی، طراح صحنه و لباس: منصور بستانی و هدی منصور فلاح، طراح پوستر: علیرضا ربیع مقدم، طراح گریم: مرسده میلانی، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، جانشین تولید: بهروز پناهی، مدیر تدارکات: پژمان ذوالقدر، طراح بدلکاری: محمدرضا جنگی، آهنگساز: وحید مهراد، عکاس: ناربه حاتم‌زاده.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین