|
| کد مطلب: ۱۱۰۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد

۱۵ مینی سریال برتر نتفلیکس برای تماشای بی وقفه

بهترین مینی سریال های نتفلیکس چیزی منحصربفرد را در دنیای امروز به مخاطبان ارائه می کنند، یک فرصت تماشای بی وقفه که می توان آن را در یک بعدازظهر روز تعطیل تجربه کرد. اگر در عصر طلایی تلویزیون باشیم، پس یکی از جذاب ترین ویژگی های این عصر، کاهش تعداد اپیزودها برای تحقق یک تجربه تماشای بی وقفه است.

۱۵ مینی سریال برتر نتفلیکس برای تماشای بی وقفه
منبع: روزیاتو |

 در روزهای تلویزیون های کابلی و شبکه های، سریال ها برای بخش قابل توجهی از سال ادامه می یافتند، در شرایطی که به صورت استاندارد هر فصل دارای ۲۴ اپیزود بود. با ابداع سرویس های استریمینگ، به نظر می رسید که مخاطبان دیگر صبر کمتری نسبت به گذشته دارند. انتشار کل فصل به صورت یکجا نیز نتیجه پی بردن به همین بی صبری مخاطبان بود، وقتی که سریالی به صورت هفته به هفته پخش می شود، سرنخ ها و رشته های داستانی کمتری برای مخاطب جلوه کرده و کشش کلیت سریال کمتر بود.

اما فصول کمتر امکان یک سبک روایی بهتر و دقیق تر را فراهم می سازد و خالقان سریال ها اکنون تنها به دنبال روایت یک داستان قوی هستند و نه اینکه تا سر حد ممکن آن داستان را طولانی کنند. در واقع، این مینی سریال ها به سرعت به بخشی اصلی از عصر طلایی تلویزیون تبدیل می شوند، به ویژه در شرایطی که نتفلیکس مقادیر زیادی محتواهای کوتاه اما باکیفیت در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. در طی چند سال گذشته، سریال های کوتاه بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در نتفلیکس وجود داشته است. این سرویس استریمینگ نه تنها مینی سریال های باکیفیت زیادی در سراسر جهان و با زبان ها و فرهنگ ها و داستان های متفاوت را به نمایش می گذارد بلکه مینی سریال های اورجینال خود را نیز تولید و نمایش می دهد که با تحسین منتقدان و بینندگان روبرو شده اند. این سریال های کوتاه برای کسانی ایده آل هستند که به دنبال تماشای بی وقفه سریع یک سریال خوب در مدت زمان کوتاهی هستند. بدین بهانه در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۸ مورد از بهترین مینی سریال های نتفلیکس برای یک تماشای بی وقفه آشنا کنیم.

۱۸- True Story (2021)

۱۷- Gilmore Girls: A Year In The Life (2016)

۱۶- Beef (2023)

۱۵- Midnight Mass (2021)

۱۴- Maniac (2018)

۱۳- The Haunting Of Bly Manor (2020)

۱۲- From Scratch (2022)

۱۱- The Haunting Of Hill House (2018)

۱۰- Maid (2021)

۹- Unbelievable (2019)

۸- Inventing Anna (2022)

۷- Halston (2021)

۶- Bodyguard (2018)

۵- Hollywood (2020)

۴- When They See Us (2019)

۳- Godless (2017)

۲- Unorthodox (2020)

۱- The Queen’s Gambit (2020)

ارسال نظر

پربازدیدترین