|
| کد مطلب: ۱۰۹۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

حسام محمودی سومین بازیگر"شبهای مافیا" بود که فوت شدند

شب‌های مافیا یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است.

حسام محمودی سومین بازیگر"شبهای مافیا" بود که فوت شدند

 در هر فصل از این مجموعه، ۱۲ شرکت‌کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند و آنها به اتفاق برگزارکننده برنامه، بازی را به صورت واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. نخستین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

شهرام عبدلی در مشهد در یک پروژه سریال خانگی به نام آسوده باش حضور داشت که در هتل دچار سردرد شدید و سرگیجه شد و به بیمارستان قائم مشهد مراجعه کرد. بعد از سی‌تی اسکن مغز مشخص شد وی دچار خونریزی مغزی شده و بعد از چند ساعت به حالت کما رفت. وی روز شنبه۶ اسفند ۱۴۰۱ در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

ارشا اقدسی  بدل‌کار و هنرپیشه ایرانی بود. او درطول حرفهٔ خود در فیلم‌های گوناگونی ایفای نقش کرده‌بود. او بنیان‌گذار بدلکاران ۱۳ بود. ارشا اقدسی روز چهارشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۰ در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ‌کردن ماشین، به علت اشکال فنی و محاسباتی از لحاظ ایمنی و گارد کشی غیر استاندارد چارچوب و ستون خودرو در عملیات بدلکاری دچار حادثه‌ای سنگین شد که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند. وی در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در بیروت درگذشت. با رضایت مادر وی اعضای بدن ارشا اقدسی جهت پیوند به بیماران نیازمند اهدا گردید.

حسام محمودی فرید بازیگر سینما و تلویزیون در نقش «رستگار» از سریال «سوران» آخرین نقش آفرینی اش در آخرین روزهای زندگی در عرصه هنر بود که هنوز منتشر نشده است.

حسام محمودی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی به علت ایست قلبی درگذشت.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین