|
| کد مطلب: ۱۰۹۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد

تماشای این ۱۰ سریال عالی اما کمتر دیده شده را از دست ندهید

به عنوان طرفداران سریال های تلویزیونی، این روزها آنقدر انتخاب های زیادی در زمینه سریال های محبوب داریم که شانسی برای تماشای تمام سریال هایی که دوست دارید تماشا کنید، نخواهید داشت و به همین خاطر کاملاً طبیعی است که برخی از سریال های خوب دور از رادار شما باقی می مانند.

تماشای این ۱۰ سریال عالی اما کمتر دیده شده را از دست ندهید
منبع: روزیاتو |

 «کمتر دیده شده» یا Underrated واژه عجیبی است که برای افراد متفاوت معانی مختلفی دارد اما دستکم اکثر افراد باور دارند که این واژه به سریالی اشاره دارد که دستکم گرفته شده، کمتر از شایستگی اش مورد تحسین قرار گرفته و خلاصه اینکه به مقدار قابل توجهی به آن تعداد بیننده ای که می باید، دست نیافته است.

به دلیل نقدهای نه چندان خوب یا متفاوت، نداشتن بازاریابی مناسب یا دلیل ساده نداشتن گفتمانی در شبکه های اجتماعی، این سریال ها همگی تا حدودی دور از رادار مخاطبان تلویزیون قرار گرفته یا دستکم هرگز آن شناختی که باید را دریافت نکرده اند. اما سریال هایی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد سریال هایی کمتر دیده شده هستند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و این شایستگی را دارند که به سرعت به تماشای آن ها بنشینید. در واقع این سریال ها آن قدر خوب هستند که ممکن است به دلیل دیده نشدن کنسل شده و بعد از تماشای آن هاست که مخاطبان تلویزیون احساس گناه خواهند کرد. بدین ترتیب می خواهیم شما را با ۱۰ سریال کمتر دیده شده اما بسیار باکیفیتی آشنا کنیم که باید همین حالا به تماشایشان بنشینید.

۱۰- Party Down

۹- Rabbit Hole

۸- From

۷- Shrinking

۶- Tokyo Vice

۵- Chucky

۴- Severance

۳- Copenhagen Cowboy

۲- The Afterparty

۱- For All Mankind

ارسال نظر

پربازدیدترین