|
| کد مطلب: ۱۰۹۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

در هفته‌ای که گذشت؛

هفته گرشته سینمای ایران ۲۷ میلیارد فروخت

این هفته فیلم‌های سینمایی با استقبال خوب مخاطبان همراه شدند و سینمای ایران توانست ۲۷ میلیارد تومان بفروشد.

هفته گرشته سینمای ایران ۲۷ میلیارد فروخت

سینمای ایران هفته گذشته در مجموع ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون و ۲۱۰ هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی بسیار خوبی داشته است.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴اسفند به روی پرده سینما‌های کشور رفته است. «فسیل» این هفته با فروش ۴۲۸ هزار بلیت به ارزش ۱۸ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان ۶۵۰  هزار تومان چند هفته‌ای است که در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «سه کام حبس» فیلمی درام اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور است که با فروش ۵۹ هزار قطعه بلیط به ارزش دو میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان توانست در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها  قرار گیرد.

«آهنگ دو نفره» کاری از  آرزو ارزانش است که با فروش ۴۱ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد  و ۷۵۶ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش قرار گرفته است.

«جنگ جهانی سوم» فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی است که تا کنون ۲۴ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان فروش داشته است و در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی تاکنون توانست با فروش ۲۲ هزار قطعه بلیط به ارزش ۹۱۹ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین