|
| کد مطلب: ۱۰۹۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

جمال شورجه : خواب حضرت موسی را دیدم

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل جمال شورجه تهیه کننده و کارگردان سینمای کشور، ضمن گفت و گو با این هنرمند پیشکسوت، در جریان روند درمانی وی قرار گرفتند.در این دیدار شورجه به دیدن خواب حضرت موسی(ع) اشاره کرد.

جمال شورجه : خواب حضرت موسی را دیدم
منبع: ایرنا |

سید مجید پوراحمدی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبودی کامل و شفای عاجل این هنرمند آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه از جمال شورجه به عنوان هنرمندی متعهد، انقلابی و چهره شاخص سینمای تراز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همچنین آثار تاریخی و مذهبی یاد کرد و گفت: بدون تردید افرادی همچون این هنرمند از سرمایه های گرانبها و ارزشمند کشور محسوب می شوند که با تولید و تهیه آثار ماندگار هنری، کمک شایانی به معرفی و اعتلای فرهنگ و هنر غنی ایران زمین به کار بسته است.

پوراحمدی همچنین از شورجه به عنوان الگویی نمونه و شاخص برای نسل جوان به ویژه فیلم اولی ها یاد کرد و اظهار داشت: بدون تردید تلاش زیاد و خستگی ناپذیری ایشان برای ساخت آثار هنری می تواند به عنوان چراغ راه این نسل قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت و وظیفه ذاتی این صندوق در حمایت و پشتیبانی از هنرمندان اشاره و تصریح کرد: باعث افتخار است که استاد شورجه از اعضا و خانواده بزرگ صندوق اعتباری هنر محسوب می شود. از این رو مصمم هستیم تا با تمام توان و امکان خود تا بهبودی کامل ایشان در کنار این هنرمند شاخص و پیشکسوت کشور باشیم.

در ادامه این دیدار، جمال شورجه مشاور ساخت سریال یوسف پیامبر(ع) نیز با قدردانی و سپاس از حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و نمایندگان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به ارائه توضیحاتی از روند درمانی خود پرداخت.

وی همچنین با ذکر خاطراتی از دوران گذشته به ویژه زمان ساخت مجموعه یوسف پیامبر(ع)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد فرج الله سلحشور کارگردان این مجموعه ، گفت: خداوند را شاکرم که با لطف و بزرگی خودش این قدرت را به من اعطا کرده تا خیلی چیزها را درک ‌کنم.

این تهیه کننده و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون در ادامه با اشاره به خوابی که دیده بود، توضیح داد: با چشم خود دیدم که حضرت موسی (ع) جلو می رفتند و همه عوامل ساخت سریال موسی (ع) هم پشت سر ایشان می رفتیم تا از پلی گذشتیم.

وی در عین حال تاکید کرد: با عنایت به صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) که خداوند به من در عالم رویا الهام کردند، امیدوارم بتوانم با کسب بهبودی کامل به صحنه تولید بازگردم و این سریال را بسازیم و ماموریت ساخت این پروژه بزرگ تاریخی و مذهبی را به اتمام برسانیم.

شورجه کارگردان سینمای کشور ضمن قدردانی مجدد از حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر در منزلش، برای همه هنرمندان و دولتمردان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد.

احمد مقیمی مشاور وزیر در امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم و سید احمد میرعلایی تهیه‌کننده پیشکسوت سینما و مدیر فرهنگی، نیز در این دیدار حضور داشتند.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین