|
| کد مطلب: ۱۰۸۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

این فیلمها را در خلوت و تنهایی ببینید

فیلم‌ها معمولا یک راه فرار عالی از دنیای واقعی به شمار می‌روند. آن‌ها درهای سرزمین‌های ناشناخته را به رویمان باز می‌کنند و به خیال‌ها و تصورات‌مان رنگ حقیقت می‌بخشند.

این فیلمها را در خلوت و تنهایی ببینید

فرقی نمی‌کند اهل ژانر اکشن، کمدی، درام، عاشقانه یا ترسناک باشید، همیشه فیلمی یا ژانری وجود دارد که شما را در خود غرق کند. اما در حالی که تماشای فیلم‌ها معمولا یک تجربه‌ی اجتماعی با دوستان، خانواده یا افراد مهم زندگی‌تان محسوب می‌شود، گاهی اوقات بهتر است آن‌ها را تنهایی تماشا کنید. جادوی خاصی در بعضی از فیلم‌ها وجود دارد که حین تماشا در خلوت زنده می‌شود و می‌تواند یک تجربه واقعا جذاب برای بیننده به ارمغان بیاورد. در ادامه ۱۵ فیلم تماشایی را نام بردیم که باید به تنهایی و در خلوت تماشا کنید.

حتما شما هم موافقید که وقتی یک فیلم را به تنهایی تماشا می‌کنید، می‌توانید واقعا بدون هیچ حواس‌پرتی روی آن تمرکز کنید. چرا که با این وجود هیچ نگرانی از اینکه کسی در میانه‌ی فیلم صحبت کند یا تلفن کسی زنگ بخورد وجود ندارد. می‌توانید به طور کامل در فیلم غوطه‌ور شوید و به دنیای آن سفر کنید. این موضوع به‌ویژه در مورد فیلم‌هایی که نیاز به توجه کامل دارند و لازم است که تماما در لحظه باشید بیشتر قابل لمس است.

اما برخی از فیلم‌ها را نه فقط به تنهایی، بلکه بهتر است در جایی خلوت و ساکت ببینید. به عنوان مثال، برخی از فیلم‌ها حاوی صحنه‌های صمیمانه و بی‌پرده‌ای هستند که شاید تماشای آن‌ها در جمع دوستان، خانواده یا والدین خیلی راحت نباشد. این فیلم‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما احساس خاصی ببخشند، و این احساس می‌تواند با حضور هر شخص دیگری در کنار شما خراب شود یا به کلی از بین برود. بنابراین، اگر می‌خواهید به طور کامل از این فیلم‌ها و تاثیر مورد نظر آن‌ها لذت ببرید، بهتر است آن‌ها را تنهایی تماشا کنید.

۱۵. پرتره‌ بانویی در آتش (Portrait Of A Lady On Fire)

۱۴. او (Her)

۱۳. صدای متال (Sound of Metal)

۱۲. به آرامی چاچا برقص (Cha Cha Real Smooth)

۱۱. گمشده در ترجمه (Lost in Translation)

۱۰. پنجاه طیف خاکستری (Fifty Shades of Grey)

۹. تیتان (Titane)

۸. بورات (Borat)

۷. تازگی (Newness)

۶. دختری با خالکوبی اژدها (The Girl with the Dragon Tattoo)

۵. شیرینی آمریکایی (American Pie)

۴. چشمه (The Fountain)

۳. لذت (Pleasure)

۲. عشق (Love)

۱. چرخ بخت و فانتزی (Wheel of Fortune and Fantasy)

ارسال نظر

پربازدیدترین