|
| کد مطلب: ۱۰۸۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب

کتابفروشی‌های فعال سراسر کشور که در «سامانه خرید از کتابفروشی» عضو شده‌اند می‌توانند از طریق پنل کاربری خود در نشانی v.ketab.ir تقاضای حضور و فعالیت در شکل مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را ثبت کنند.

منبع: ایرنا |

به منظور حمایت از کتابفروشان و در راستای تقویت و اصلاح چرخه توزیع، امکان حضور کتابفروشی‌ها در شکل مجازی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم شد.

شرایط ثبت‌نام کتابفروشان در «سامانه خرید از کتابفروشی» اعلام شده است و کتابفروشان فعال سراسر کشور که با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده در این سامانه عضو شده‌اند می‌توانند از امروز (دوشنبه چهارم اردیبهشت ١٤٠٢) با مراجعه به پنل کاربری خود در نشانی v.ketab.ir تقاضای حضور و فعالیت در شکل مجازی نمایشگاه را ثبت کنند.

لازم به ذکر است حضور کتابفروشی‌ها صرفا در شکل مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امکان‌پذیر خواهد بود و سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل مجازی، کتاب‌های منتشر شده از سال ۱۳۹۲ به بعد است. این کتاب‌ها باید مجوز معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته باشند.

میزان حمایت از هزینه‌های پستی از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین و ابلاغ خواهد شد و کتابفروشان برای بهره‌مندی از خدمات ویژه «سامانه پست کتاب» باید در این سامانه عضو شوند.

مطالبات کتابفروشان پس از تعیین تکلیف تمام خریدهای انجام شده از کتابفروش و اطمینان از وصول کتاب به دست خریدار به حساب کتابفروش واریز می‌شود. کتابفروش موظف است سفارش‌های دریافتی را حداکثر تا یک روز کاری بعد ثبت و به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهد و ملزم به عرضه کتاب بر اساس موجودی اعلام شده هنگام ثبت‌نام در «سامانه خرید از کتابفروشی» است.

همچنین ارسال کتاب برای خریداران رایگان است و خریدار هیچ هزینه‌ای غیر از بهای کتاب پرداخت نخواهد کرد. ثبت سفارش در شکل مجازی نمایشگاه به صورت ۲۴ ساعته است و ساعت تحویل و ارسال بسته‌ها به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از طریق «سامانه پست کتاب» نیز از ساعت ۸ تا ۱۴ خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین