|
| کد مطلب: ۱۰۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

۱۰ سریال فراطبیعی ویژه‌ نوجوان‌ ها

از سریال دبیرستانی «بافی قاتل خون‌آشام‌ها» (Buffy the Vampire Slayer) گرفته تا «ونزدی» (Wednesday) تیم برتون، زیرژانر فراطبیعی همچنان به رشد روزافزونش ادامه می‌دهد.

۱۰ سریال فراطبیعی ویژه‌ نوجوان‌ ها

چشم‌انداز تلویزیون در سال‌های اخیر مملو از جادوگران، خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها و هیولاهایی است که پیش‌تر مشابه آن را ندیده بودید و در کمال تعجب بسیاری از این هیولاها نوجوان هستند. طرفداران این دسته از آثار با هر سن و سالی از تماشای مبارزه‌ی این نوجوان‌ها در دنیایی فراطبیعی و گیج‌کننده لذت می‌برند. مخاطبان دوست دارند در یک سریال فراطبیعی با چالش‌های مدرسه رفتن یک گرگینه‌ی نوجوان روبه‌رو شوند و ببینند چطور از پس کامل‌شدن ماه برمی‌آید.

این زیر ژانر گاهی اوقات به اندازه‌ای سرگرم‌کننده است که برای بعضی مخاطبان به «لذت گناه‌آلود» یا به قول فرنگی‌ها «گیلتی پلژر» (guilty pleasure) تبدیل می‌شود. در این میان هستند آثاری که پتانسیل تبدیل شدن به سریال‌های خوش‌ساخت را دارند. مثلا «هملاک گروو» (Hemlock Grove) به دلیل داستان خوبش سزاوار جایگاهی است که کسب کرده یا «خاطرات خون‌آشام» (The Vampire Diaries) ممکن است سریال فراطبیعی عمیقی نباشد اما در عوض در درام حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در هر صورت این دسته از آثار نوجوان پسند برای جذب طیف‌های سنی مختلف طراحی شدند و نباید آن‌ها را خیلی دست کم گرفت. این شما و این ۱۰ سریال فراطبیعی ویژه‌ی نوجوان‌ها که حرف‌های زیادی برای گفتن، دارند.

۱۰- نانسی دروو (Nancy Drew)

۹- خاطرات خون‌آشام (The Vampire Diaries)

۸- وینچسترها (The Winchesters)

۷- شکارچیان سایه (Shadowhunters)

۶- ونزدی (Wednesday)

۵- ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا (Chilling Adventures of Sabrin)

۴- چیزهای عجیب (Stranger Things)

۳- بافی قاتل خون‌آشام‌ها (Buffy the Vampire Slayer)

۲- سوپرنچرال (Supernatural)

۱- گرگ نوجوان (Teen Wolf)

ارسال نظر

پربازدیدترین