|
| کد مطلب: ۱۰۷۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

بهترین انیمه های سامورایی تاریخ

سامورایی همیشه به عنوان یک شخصیت خاص در انیمه‌ها حضور ندارد. عبارت “انیمه سامورایی” می‌تواند ارجاع کلی به زیبایی دوران قرون وسطای ژاپن داشته باشد یا نگاهی کلی به فلسفه بوشیدو، و این یک تم تکراری در ژانرهای مختلف انیمه خودش را نشان می‌دهد.

بهترین انیمه های سامورایی تاریخ
منبع: ویجیاتو |

اگر قرار باشد فیلم یا سریال تلویزیونی در دوران قدیم ژاپن ساخته شود، این تم را به راحتی می‌توانید پیدا کنید. اما افسانه سامورایی می‌تواند در هر زمان و مکانی دیده شود و نشان بدهد که چگونه خلاق بودن یک انیمه به معنای واقعی کلمه استفاده از هر ماجراجویی در هر زمانی ربط دارد.

برای شفاف سازی، سامورایی تنها تصویری از یک مرد حامل شمشیر در تاریخ ژاپن نیست. سامورایی افسران ارتشی بودند که که به رئیس یا مسئول یک منطقه در جامعه فئودال خدمت می‌کردند، و با مدرن شدن ژاپن، جایگاه آن‌ها بلااستفاده شد و در گذشته باقی مانده و کمرنگ شدند. فیلم‌ها و رسانه‌ها امروزه با احترام از آن‌ها یاد می‌کنند. فیلمسازان و انیمیشن سازان سعی دارند یک تصویری از وفادار و قهرمان گونه بودن از سامورایی‌ها نشان بدهند. اگرچه تصاویر از واقع گرایانه تا خیال پردازانه بودن تفاوت دارند، اما همگی آن‌ها سرگرم کننده‌اند.

Angolmois: Record of Mongol Invasion

Samurai 7

Yaiba

Mushibugyō

Blade Of The Immortal

Sword Of The Stranger

Gin Tama (Gintama)

Kurozuka

House Of Five Leaves

Sengoku Basara: Samurai Kings

Ninja Scroll

Samurai Champloo

Afro Samurai

Shigurui: Death Frenzy

Hyouge Mono

Rurouni Kenshin

ارسال نظر

پربازدیدترین