|
| کد مطلب: ۱۰۱۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

واکنش پیکه به ناراحتی شکیرا و آهنگ جدیدش

جرارد پیکه در گفتگوی اخیر خود درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

واکنش پیکه به ناراحتی شکیرا و آهنگ جدیدش
منبع: خبر آنلاین |

 انتشار ترانه Music Sessions, Vol. 53 از شکیرا با همراهی بیزاررپ حواشی فراوانی را به دنبال داشته و هنوز هم بحث در مورد آن ادامه دارد. شکیرا در این ترانه که به موفقیت زیادی هم رسیده چند کنایه تند به همسر سابقش جرارد پیکه زد و به تازگی هم در نیویورک به صورت زنده آن را اجرا کرد.

حالا اسطوره باشگاه بارسلونا در گفتگو با RAC1 اعلام کرده که این آهنگ را گوش داده ولی نمی‌خواهد درباره آن صحبت کند. پیکه پس از یک سکوت طولانی و ناخوشایند تاکید کرد که تنها چیزی که می‌خواهد این است که فرزندانش شاد باشند و تاکید کرد که علاقه‌ای به صحبت درباره آهنگ شکیرا ندارد.

او در این خصوص گفت: «من نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. ما مسئولیت داریم، ما که پدر و مادر هستیم باید از فرزندانمان محافظت کنیم. هرکسی خودش تصمیم می گیرد. دیگر حوصله حرف زدن ندارم. فقط می‌خواهم بچه‌هایم خوب باشند.»

در این بین یکی از مسائلی که باعث دلخوری شکیرا از همسر سابق خود شده حضور پسرشان میلان در یکی از برنامه‌های زنده لیگ پادشاهان بود که پیکه آن را برگزار می‌کند.

واکنش پیکه به ناراحتی شکیرا و آهنگ جدیدش/فقط می‌خواهم فرزندانم شاد باشند!

پیکه در این گفتگو درباره تصمیم خود مبنی بر اجازه دادن به فرزند نه ساله‌اش برای شرکت در این برنامه لایو هم توضیح داد. او درباره حضور فرزندش گفت: «فقط می‌خواهم بچه‌هایم خوب باشند. من همیشه با فرزندانم رابطه نزدیکی داشته‌ام. او از من خواست تا در لیگ پادشاهان حضور داشته باشم. او مشتاقانه منتظر آن بود. هیچ چیز من را بیشتر از خوشحال کردن پسرم خوشحال نمی‌کند. من این کار را دوباره انجام می‌دهم. او بزرگتر از سنش به نظر می‌رسد. هر کسی تصمیمی را می‌گیرد که فکر می‌کند بهترین است. من کارها را به یک روش انجام می دهم، سعی می کنم آن را به بهترین شکل انجام دهم.»

شکیرا و پیکه سال گذشته از هم جدا شدند و پس از هفته‌ها شایعه، در ژوئن 2022 بیانیه‌ای برای تایید جدایی خود منتشر کردند. بلافاصله پس از انتشار اخباری مبنی بر جدایی آن‌ها، شایعات دیگری مبنی بر ملاقات پیکه با زنی به نام کلارا چیا منتشر شد. شکیرا هم در آهنگ‌های جدید خود بارها به این زوج کنایه زده و آن‌ها را مورد هدف قرار داده است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین