|
| کد مطلب: ۱۱۱۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

عکس/ نشان دادن زن مست در صداوسیما اشکال ندارد؟

سازمان صدا و سیما در حالی خودش را مسئول نظارت بر نمایش خانگی می‌داند که خودش فیلم‌های نامناسبی را از تلویزیون پخش می‌کند.

عکس/ نشان دادن زن مست در صداوسیما اشکال ندارد؟
منبع: اقتصاد100 |

شبکه نمایش تلویزیون در اقدامی بدون توجیه بامداد شنبه و عصر شنبه در پخش تکرار صحنه‌های سرو مشروب و مشروب خواری را نمایش داد. در جریان پخش فیلم سینمایی «ریو براوو» ساخته هاوارد هاکس بخش هایی از مشروب خواری «کلانتر جان تی. چنس» که نقش او را «جان وین» بازی می کند و معشوقه اش «فِدِرز» با بازی «آنجی دیکینسون» به نمایش گذاشته شد.

این فیلم و صحنه های حرف زدن در حال مستی بازیگر زن در حالی از تلویزیون پخش می شود که ساترا(سازمان تنظیم مقرررات صوت و تصویر فراگیر) متعلق به سازمان صدا و سیما خود را مسئول پایش و برخورد با تولیدات شبکه نمایش خانگی و ممیزی و توقیف آنها می داند.

به نظر می رسد لازم است ساترا به فیلم های پخش شده در تلویزیون هم توجه کند.

البته شبکه نمایش در بخش تیتراژ پایانی این فیلم توجه داشت که لوگوی کمپانی برادران وارنر را محو و تار کند.

هر چند صحنه های در این فیلم سانسور و مناسب سازی شده است اما بخش هایی از آن با فرهنگ کشورمان همخوانی ندارد.

در سال ۲۰۱۴، ریو براوو توسط کتابخانه کنگره آمریکا از نظر فرهنگی، تاریخی یا زیبایی شناختی، اثری ارزشمند و مهم تلقی شد و برای حفظ در ثبت ملی فیلم انتخاب شد.

در این فیلم جو بوردت (کلود ایکینز) که دودِ (دین مارتین) دائم‌الخمر را تحقیر کرده، در پی قتلی که مرتکب می‌شود توسط کلانتر جان تی. چنس (جان وین) دستگیر می‌شود. فکر و ذکر کلانتر آن است که به کمک معاون شَل خود، استامپی (والتر برنان) و دود، جو را تا رسیدن مارشال ایالتی در زندان نگه دارد، این در حالی است که افراد برادر پرنفوذ و ثروتمند جو، ناتان (جان راسل) می‌کوشند به هر شکلی زندانی را رهایی بخشند.

با کشته شدن دوست کلانتر (ویلر)، و اتفاقات دیگر، کلرادو (ریکی نلسون)، جوانی که از افراد ویلر بود نیز به گروه محافظان زندان می‌پیوندند. در این میانه زنی به نام فِدِر (آنجی دیکینسون) نیز که به تازگی به شهر رسیده بود و عاشق کلانتر شده، ابعاد جدیدی به داستان می‌بخشد…

ارسال نظر

پربازدیدترین