|
| کد مطلب: ۱۰۹۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

عکس | اسطوره‌ای که در ۴۱ سالگی باردار شد!

سرنا ویلیامز در مراسم مت گالا ۲۰۲۳ با پوشیدن پیراهن تنگ گوچی به همه اعلام کرد که باردار است.

عکس | اسطوره‌ای که در ۴۱ سالگی باردار شد!

سرنا ویلیامز در انتظار فرزند دومش است و مانند کاری که ریحانا در سوپر بول ۲۰۲۳ انجام داد، در مت گالا ۲۰۲۳ به دنیا نشان داد که باردار است.

سرنا قبل از رسیدن به مت گالا و رفتن روی فرش قرمز پستی در مورد بارداری خود در اینستاگرام منتشر کرد. در تصاویر، می‌توان او را با یک لباس شیک و سیاه و سفید گوچی دید. قهرمان ویمبلدون زیر عکس نوشت: «از اینکه آنا وینتور ما ۳ نفر را به مت گالا دعوت کرد، بسیار هیجان‌زده شدم»، یعنی همسرش الکسیس اوهانیان، فرزند متولد نشده آنها و خودش.

سرنا ویلیامز خیلی تلاش کرد که بین زندگی حرفه‌ای و خانوادگی خود تعادل ایجاد کند و در نهایت تصمیم گرفت از تنیس کناره‌گیری کند تا بر خانواده‌اش تمرکز کند. او جملاتی بسیار احساسی در مورد بازنشستگی خود نوشت: «من هرگز کلمه بازنشستگی را دوست نداشتم. برای من کلمه مدرنی نیست. من به آن به عنوان یک گذار نگاه می‌کنم، اما می‌خواهم در مورد کلمه‌ای که به کار می‌برم حساس باشم. شاید بهترین کلمه در مورد آنچه که من در حال انجامش هستم «تکامل» باشد. من اینجا هستم تا به شما بگویم که از تنیس دور می‌شوم و به سمت چیزهای دیگری که برایم مهم هستند پیش می‌روم. من چند سال پیش بی سر و صدا شرکت Serena Ventures را راه‌اندازی کردم، خیلی زود بعد از آن، تشکیل خانواده دادم. می‌خواهم این خانواده را بزرگ کنم.»

عکس| اسطوره‌ای که در ۴۱ سالگی باردار شد!/ اعلام حاملگی در مراسم مت گالا ۲۰۲۳

ارسال نظر

پربازدیدترین