|
| کد مطلب: ۹۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

۱۰ فیلم جذاب که با دیدن‌ شان می‌ توانید لحظاتی ذهن‌ تان را آزاد کنید

گاهی در بین مشغله‌ های روزمره احتیاج داریم تا مدتی هرچند کوتاه بتوانیم ذهنمان را آزاد کنیم و چه چیزی بهتر از دیدن فیلم؟!

۱۰ فیلم جذاب که با دیدن‌ شان می‌ توانید لحظاتی ذهن‌ تان را آزاد کنید
منبع: دیجی‌کالا مگ |

همه ما در مقطعی از زندگی‌ مان هیجان نشستن در سینما برای تماشای فیلمی که ماه‌ ها منتظرش بودیم یا ناامیدی از فیلمی که انتظارات‌ مان را برآورده نکرده است تجربه کرده‌ ایم. فیلم‌ ها در بهترین روزهایمان یا روزهایی که چندان حال خوشی نداریم همراهمان هستند. وقتی که برنامه‌ های روتین روزانه‌ ما خسته‌ کننده است، مشغله‌ فکری زیادی داریم یا اوضاع عمومی تنش‌زا است، تنها چیزی که احتیاج داریم این است که برای ساعاتی مغزمان را خاموش کنیم، ذهن خود را آزاد کنیم و از هر چیزی که در اطرافمان جریان دارد دور شویم. در این شرایط فیلم‌ ها در کنار ما هستند و صدها انتخاب ایده‌ آل برای لذت بردن خالص، بدون نیاز به فکر کردن ارائه می‌ دهند. گزینه‌ ها برای انتخاب در این موارد بسیار زیاد است و مطمئنا بسته به سلیقه‌ شخصی هر بیننده می‌ توان فیلم‌ های متفاوتی را برگزید.

در این مطلب ۱۰ فیلم از ژانرهای مختلف معرفی کرده‌ ایم که مناسب چنین موقعیت‌ هایی‌ اند و می‌ توانید از طریق‌ شان لحظاتی ذهن‌تان را آزاد کنید.

۱۰. آواتار (Avatar)

۹. ۵۰ قرار اول (۵۰ First Dates)

۸. غارتگر (Predator)

۷. هشت یار اوشن (Ocean’s 8)

۶. ماما میا! (Mamma Mia!)

۵. جان سخت (Die Hard)

۴. مهمانان ناخوانده عروسی (Wedding Crashers)

۳. شب در موزه (Night at the Museum)

۲. شرک (Shrek)

۱. بازگشت به آینده (Back to the Future)

ارسال نظر

پربازدیدترین