|
| کد مطلب: ۹۱۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

عباس محبوب: بدلکارم نپرید، خودم پریدم!

عباس محبوب از بازیگران قدیمی حوزه طنز در سینما و تلویزیون این روزها خودش را از بازیگران پُرکار می داند اما نه در تلویزیون بلکه در سینما.

عباس محبوب: بدلکارم نپرید، خودم پریدم!
منبع: خبر آنلاین |

 او می گوید: مردم وقتی مرا در خیابان می بینند هنوز سراغ سریال های قدیمی را می گیرند و از سریال های گذشته راضی تراند. محبوب می گوید همه کارگردان ها به او پیشنهاد کارهای طنز را می دهند در حالی که خودش دوست دارد گاه جدی باشد.

عباس محبوب درباره دلایل حضور کمرنگش در تلویزیون، کارهای جدیدش در حوزه تصویر و دیدگاهش درباره وضعیت تلویزیون و سریال های در حال پخش صحبت کرد.

این بازیگر قدیمی خودش را از بازیگران پُرکار می داند و می گوید: اتفاقاً من جزو بازیگران پرکار بودم ولی طی این مدت بیشتر کارهایم سینمایی بوده و خیلی در تلویزیون حضور نداشتم. بعد از سال ها سریال «جزر و مد» شبکه دو سیما را داشتم که به تازگی پخشش به پایان رسید.

او در ادامه درباره حضورش در مجموعه طنز «جزر و مد» چنین اظهار می کند: اوایل سال ۱۴۰۰ بود که برای کار در این سریال دعوت شدیم و من همراه با حمید لولایی به خوزستان رفتیم و کار را انجام دادیم. کار روال عادی اش را طی کرد و خداراشکر همه چیز خوب بود. من خودم از تهیه‌کننده سریال، آقای توکل فرد یک خاطره خوب دارم که اگر حمل بر خودستایی نباشد تعریف می کنم.

خودم به جای بدلکار پریدم!

محبوب در همین زمینه ادامه می دهد: یک پلان داشتیم که باید از اهواز به شوشتر می رفتیم. ماه رمضان بود و چهار ساعت به افطار مانده بود. من باید لباسم را به یک آقای بدلکار می دادم تا از بالا به آب شوشتر بیفتد اما وقتی نزدیک لوکیشن شدیم ناگهان آقای بدلکار نظرش عوض شد و نگاهی به آب کرد و گفت من به هیچ عنوان این کار را انجام نمی‌دهم! تهیه کننده و کارگردان و همه عوامل مبهوت مانده بودند و ناراحت. در همین حین سراغ یکی از جوان های شوشتر رفتند و وقتی آن جوان عکس هایش را با من و حمید لولایی گرفت، نگاهی به آب کرد و او هم گفت نه! من این کار را نمی کنم. آنجا بود که واقعاً دلم برای تهیه کننده و کارگردان سوخت و دیدم ماه رمضان است و تهیه کننده ما هم روزه بود. همان جا بود که گفتم خودم می پرم. هیچکس باورش نمی‌شد و فکر می کردند شوخی می کنم اما دیدند قضیه کاملا جدی است و این کار را کردم اما قبل از اینکه در آب بیفتم دو نفر را آنجا فرستادند. در نهایت پریدم و خدا را شکر اتفاقی هم برایم نیفتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیدترین