|
| کد مطلب: ۹۱۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

برای «سقوط» مجوز نداشتند!

در پی حواشی ایجاد شده پیرامون تولید سریال امنیتی «سقوط» ساترا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تولید این سریال بدون انجام فرآیندهای قانونی تولید شده و به همین جهت تولیدکنندگان سریال دچار تخلف شده‌اند.

برای «سقوط» مجوز نداشتند!

«سقوط» عنوان سریالی است که با سرمایه‌گذاری فیلیمو و به کارگردانی سجاد پهلوان زاده مراحل تولید خود را سپری می‌کند. بعد از موضع گیری‌های اخیر حمید فرخ نژاد بازیگر اصلی این مجموعه ، حاشیه‌های زیادی پیرامون آن شکل گرفت و منجر به صدور بیانیه‌ای از سوی عوامل علیه این بازیگر شد.

فرخ نژاد هم این بیانیه را بی پاسخ نگذاشت و نسبت به آن واکنش نشان داد. در پی ایجاد این حواشی ساترا وارد عمل شد و با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تولید این سریال به شکل غیر قانونی انجام شده است. در این بیانیه آمده است : «تولید و انتشار سریال و برنامه تلویزیونی بدون انجام فرآیندهای قانونی تخلف محسوب می‌شود که متأسفانه این روند قانون‌گریزی و عدم تمکین به مقررات در رسانه «فیلیمو» نهادینه شده است. لذا ضمن تذکر جدّی به فیلیمو برای تخطی از مقررات ساترا، در صورت عدم توجه رسانه «فیلیمو» به فرآیندهای قانونی، پیگیری حقوقی و قضایی در برابر این تخلفات صورت خواهد پذیرفت.»

سریال امنیتی «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده با حضور بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، عباس جمشیدی فر، پدرام شریفی و… در شهرستان «سقز» تولید شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیدترین