|
| کد مطلب: ۷۴۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

مرجانه گلچین: مافیای انتخاب بازیگر وجود دارد / بازیگران مشکل معیشتی دارند

مرجانه گلچین گفت: مافیای انتخاب بازیگران سینما سالهاست حضور داشته و افرادی در این میان هستند که همواره به قول معروف نان به هم قرض می‌دهند، در حال حاضر می‌بینیم که بسیاری از بازیگران سلبریتی سینما تئاتر را هم در دست گرفته‌اند و به صورت گروهی از آثار سینمایی راهی تئاترهایی با سرمایه تولید بالا می‌شوند.

مرجانه گلچین: مافیای انتخاب بازیگر وجود دارد / بازیگران مشکل معیشتی دارند

سال بی نهایت بدی را پشت سر گذاشتم، همانطور که همه می دانید مادرم را طی امسال از دست دادم، تا پیش از فوت وی درگیر بیماری او و خودم بودم و بعد از آن هم که ناراحتی و غم از دست دادن وی نابودم کرد.

به گزارش آیند، مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «آنتن» به کارگردانی سید ابراهیم عامریان هستم، اثری که نزدیک به یک ماه و نیم است که فیلمبرداری خود را آغاز کرده و برای پخش طی سال آینده آماده می شود.

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر نمی توانم اطلاعات زیادی از سریال «آنتن» بدهم زیرا از من خواسته شده تا پیرامون این مجموعه فعلا صحبتی نکنم اما در همین حد که در این اثر نقشی کمدی و متفاوت را بازی می کنم که رگه هایی تازه از بازیگری من در آن وجود دارد. این سریال یک کمدی اجتماعی است که مشکلات دانشگاه و دانشجوها را بیان می کند.

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» درباره سایر فعالیت های خود در عرصه بازیگری افزود: همزمان با همین سریال سه پیشنهاد خوب تلویزیونی داشتم که حتی یکی از آنها به قرارداد رسیده منتها به دلایلی کلید خوردن فیلمبرداری آن به تعویق افتاده است، طبیعتا همزمان یا بعد از سریال «آنتن» به آن مجموعه وصل خواهم شد.

وی دلیل دوری خود از سینما را اینگونه توصیف کرد: طی سالهای گذشته پیشنهادات سینمایی متفاوتی داشته ام منتها پیشنهادات تلویزیونی به حدی جذاب بوده که اکثرا کار برای رسانه ملی را قبول کرده ام، طبیعتا در وجه اول فیلمنامه و کارگردان این آثار تلویزیونی باعث شده اند تا راغب باشم فعلا در تلویزیون فعالیت داشته باشم.

گلچین در همین رابطه ادامه داد: فعالیت سینمایی من کم نبوده است، سالها در آثار متفاوتی بازی کردم اما بعد از این همه کار ترجیح می دهم با یک نقش جدی و تاثیرگذار به سینما برگردم، اگر قرار باشد نقش های کوتاه و بی اهمیت را بازی کنم دوست دارم همچنان در تلویزیون بمانم، من همیشه منتظر سینما خواهم ماند زیرا کار در این مدیوم بسیار جذاب است اما با هر نقشی هم حاضر به بازگشت به آن نیستم.

وی در همین رابطه اضافه کرد: مافیای انتخاب بازیگران سینما سالهاست حضور داشته و افرادی در این میان هستند که همواره به قول معروف نان به هم قرض می‌دهند، در حال حاضر می‌بینیم که بسیاری از بازیگران سلبریتی سینما تئاتر را هم در دست گرفته‌اند و به صورت گروهی از آثار سینمایی راهی تئاترهایی با سرمایه تولید بالا می‌شوند.

بازیگر سریال «زوج یا فرد» درباره سال گذشته خود اظهار کرد: سال بی نهایت بدی را پشت سر گذاشتم، همانطور که همه می دانید مادرم را طی امسال از دست دادم، تا پیش از فوت وی درگیر بیماری او و خودم بودم و بعد از آن هم که ناراحتی و غم از دست دادن وی نابودم کرد.

وی در همین رابطه اضافه کرد: از سویی غم و مشکلات شخصی داشتم و از سویی کرونا همچنان تعداد زیادی از عزیزان و هموطنان ما را می گرفت، امسال شاهد بودیم که تعداد زیادی از هنرمندان هم به دلیل کرونا از بین ما رفتند، به همین خاطر می گویم که سال بدی برای من و همه ما بود.

این بازیگر سینما با اشاره به مشکلات عدیده معیشتی بازیگران پیشکسوت در دوران کرونا افزود: بازیگران ما در این شرایط به شدت غم نان دارند، آنها در این شرایط باید به فکر کرایه عقب افتاده خانه‌هایشان باشند و اگر نه که بازیگران سلبریتی شاید امروز بیکار باشند اما چندین فیلم در نوبت اکران داشته و به سرعت با آغاز فصل تولید سر کار می‌روند.

گلچین خاطرنشان کرد: من همیشه امیدوار هستم، امیدوارم که سال آتی این بیماری شرش را کنده باشد و همه بتوانیم بار دیگر طعم زندگی راحت و سالم را بچشیم، به واقع که همه ما از درگیر کرونا بودن خسته شده ایم، پس خواهش می کنم که به واکسیناسیون و احتیاط ادامه دهیم تا وضع به حالت عادی باز گردد.

ارسال نظر

پربازدیدترین