|
| کد مطلب: ۹۳۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

فیش حقوقی دختر دهه هشتادی عضو شورای شهر و چند سوال

چند روزی با انتشار فیش حقوقی دختر یکی از اعضای شورای شهر تهران، حواشی جدیدی پیرامون ساختمان شیشه ای شورا ایجاد شده است، بکار گیری دختر این عضو شورای شهر با حقوق چند ده میلیون تومانی در حالی است که اعضای شورای شهر چندی پیش مصوبه تعارض منافع را تصویب کردند.

فیش حقوقی دختر دهه هشتادی عضو شورای شهر و چند سوال
منبع: ایسنا |

بر اساس تصاویری که از فیش حقوقی ماه آذر وی و صفحه شناسنامه اش منتشر شده، میزان حقوق دریافتی او در این ماه، بیش از  ۲۶ میلیون تومان است، این در حالی است که اعضای شورای ششم در روزهای اولی که به صندلی های سبز شورا تکیه دادند، مصوبه تعارض منافع را که دردوره پنجم شورای شهرتصویب شده بود را اصلاح کرده و اعضای شورای شهر را نیز مشمول این مصوبه کردند بگونه ای که بر اساس مصوبه اعضا به کارگیری بستگان اعضای شورای شهر در طی دوره مسئولیتشان در شهرداری و واحدهای تابعه و شورای شهر ممنوع است!

با گذشت چند روز از انتشار این فیش حقوقی و سکوت عضو شورای شهر در مورد بکارگیری دخترش در شورا  آنهم با حقوق چند ده میلیون تومانی، بالاخره مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گویی اعلام کرد که  کسی که عضو شورای شهر  می شود، می توانند رییس دفترش را با خودش بیاورد. این عضو شورا هم دخترش را برای این کار با خود به شورای شهر آورد.

وی در مورد مبلغ بالای فیش حقوقی منتشر شده از  دختر این عضو گفت: به دلیل اینکه رییس دفتر یک سری وظایف خاص دارد جایگاهش بالاتر از یک کارمند است، اما  براساس تصمیمات گرفته شده  فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می شود و بر اساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین