|
| کد مطلب: ۹۲۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی سپاه: دشمن در تلاش است، سپاه را از چشم ملت ایران بیندازد

سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.

سخنگوی سپاه: دشمن در تلاش است، سپاه را از چشم ملت ایران بیندازد
منبع: مهر |

 

سردار رمضان شریف عصر پنجشنبه در آئین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات فراوانی داشته است که تاکنون به خوبی اطلاع‌رسانی نشده است.

وی با اشاره به لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید خاطرنشان کرد: واقعیت میدان با فضای مجازی متفاوت است و سپاه برنامه دارد تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیش از گذشته به نسل‌های تازه بشناساند.

مسئول روابط‌عمومی سپاه سردار شهید نادر مهدوی را یکی از افتخارات بوشهر و ایران دانست و اضافه کرد: من با شهید مهدوی هم‌رزم بودم و از نزدیک او را می‌شناختم؛ اما دریغ که برخی ممکن است او را نشناسند و باید این معرفی‌ها شکل بگیرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن هدفمندانه با به‌کارگیری نیروهای کارآزموده در فضای مجازی در تلاش است سپاه را از چشم ملت بیاندازد اما این نیروی ارزشی پاسدار انقلاب، ملت و خانه تربیت پاسدارانی مانند قاسم سلیمانی است.

وی افزود: این در حالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند رهبر معظم انقلاب است و در پرتوی هدایت‌های امام (ره) اجازه به ثمر رسیدن نقشه‌های آنان را نمی‌دهد.

ارسال نظر

پربازدیدترین