|
| کد مطلب: ۹۲۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

حمله جلیلی به مذاکرات برجامی؛ هیچ نتیجه ای ندارد

ایرنا نوشت: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای امنیت ملی تأکید کرد: هبر معظم انقلاب فرمودند که بنده به مذاکرات خوشبین نیستم، اما مذاکرات را متوقف نکردند چرا که برخی می‌گفتند اگر مذاکره کنیم به نتایج خوبی می‌رسیم؛ برجام نشان دهنده درستی سخن رهبر بود و مردم فهمیدند که این مذاکرات نتیجه‌ای ندارد.

حمله جلیلی به مذاکرات برجامی؛ هیچ نتیجه ای ندارد

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: همه باید به دولت برای رسیدن به سیاست‌های کلی و اهداف نظام کمک کنند، اگر کار درستی انجام شود به یاری دولت بپردازیم و اگر خطایی صورت گیرد، انتقاد سازنده انجام شود تا کارها به ریل صحیح بازگردد.

"سعید جلیلی" روز دوشنبه در جمع استادان دانشگاه یزد افزود: تلاش های ارزشمند علمی باید به حل مشکلات کشور بینجامد و از ظرفیت دانشگاه و استادان نیز برای حل مسائل استفاده کرد.

وی تصریح کرد: رهبری، سیاست و جایگاه‌ها را معرفی می‌کنند و رئیس جمهور هم رویکردها را محقق می‌سازد؛ دولت‌ها در سیاست خارجه نظیر بحث هسته‌ای به مذاکره می‌پردازند اما سقف و کف‌ها توسط رهبری مشخص می‌شود و دولت بر اساس سلیقه خود و در چارچوب‌های ذکر شده به مذاکره می‌پردازد.

جلیلی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که بنده به مذاکرات خوشبین نیستم، اما مذاکرات را متوقف نکردند چرا که برخی می‌گفتند اگر مذاکره کنیم به نتایج خوبی می‌رسیم؛ برجام نشان دهنده درستی سخن رهبر بود و مردم فهمیدند که این مذاکرات نتیجه‌ای ندارد.

این استاد دانشگاه گفت: سیاست‌های نظام مورد توافق است و دولت‌ها مخالفتی با این سیاست‌ها ندارند، بلکه اجرای این سیاست‌ها به سلیقه دولت‌ها بازمی گردد.

منبع:ایرنا

 

ارسال نظر

پربازدیدترین