|
| کد مطلب: ۹۲۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده کل ارتش: از سوی تل‌آویو تهدید شویم چند‌ برابر پاسخی قاطع خواهیم داد

سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم اسرائیل متوجه هر یک از نقاط جمهوری اسلامی ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.

فرمانده کل ارتش: از سوی تل‌آویو تهدید شویم چند‌ برابر پاسخی قاطع خواهیم داد

 

 

 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در پایان رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱  که با حضور نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی در جنوب شرق کشور، سواحل مکران، دریای عمان و اقیانوس هند در وسعت سه میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا پسابندر و در عمق تا مدار ۱۰ درجه شمالی انجام شد، با موفقیت به پایان رسید.

وی ادامه داد: گاهی یاوه‌گویی‌هایی را از رژیم صهیونیستی و بعضی مسئولان آن‌ها می شنویم، از اینجا به آن‌ها پاسخ می دهیم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط جمهوری اسلامی ایران شود به طور قاطعانه و با پاسخ چند برابری آن را جواب خواهند داد.

سرلشکر موسوی بیان کرد: رزمایش‌ها معمولا برای بازدارندگی و ایجاد امنیت هستند و برای این اجرا می‍شوند که کشورهای متجاوز و کسانی که خوی تجاوزگری و تمامیت‌طلبی دارند اگر احساس کنند که می‍توانند به کشور دیگری دست تجاوز دراز کنند، ممکن است در محاسبات خود اشتباه کنند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در چند روز گذشته بخشی از توانایی‍های دفاع از این کشور و توانایی‌های پاسخگویی به دشمن را نشان داد. ما به دنیا نشان دادیم که می‍توانیم پاسخگوی هرگونه تهدید به بهترین شکل باشیم.

منبع: ایلنا

 

ارسال نظر

پربازدیدترین