|
| کد مطلب: ۹۱۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

حمله تازه به امام جمعه اهل سنت زاهدان

روزنامه ایران نوشت: عبدالحمید اسماعیل زهی خطیب مسجد مکی زاهدان که در هفته‌های اخیر مورد توجه رسانه‌های سعودی و صهیونیستی قرار دارد با اتهام‌زنی و مطرح کردن ادعاهای غیراخلاقی پازل ضدایرانی و حقوق بشری دشمنان را تکمیل کرد.

حمله تازه به امام جمعه اهل سنت زاهدان
منبع: ایران |

به گزارش روزنامه ایران، امام جمعه زاهدان در توئیتی نوشت: «چه کسی فکر می‌کرد در نظامی که علما در رأس آن هستند و عنوان جمهوری اسلامی دارد، به‌جای شنیدن صدای معترضان، با آنان رفتارهایی مثل قتل، اعدام، تجاوز جنسی و شکنجه‌های سنگین صورت خواهد گرفت؟!

آمران و عاملان این جنایات چه جوابی در پیشگاه خدا دارند؟!» وی در حالی مانند دیگر ادعاهای بدون استناد خود به این شایعه‌سازی دست زد که چندی قبل یک محکوم امنیتی این ادعا را مطرح کرد و ستاد حقوق بشر قوه قضائیه روز گذشته به آن واکنش نشان داد.

این ستاد در واکنش به ادعا‌های «نرگس محمدی» مبنی بر طرح مطالبی در خصوص آزار جنسی از سوی برخی بازداشت شدگان در جریان بازدید اخیر دبیر ستاد حقوق بشر از زندان زنان (قرچک)، ضمن رد این ادعا، اعلام کرد: دبیر ستاد حقوق بشر و هیأت همراه در بازدید از زندان زنان، از بند بازداشت‌شدگان اخیر بازدید و ضمن گفت‌وگوی کلی با آنان، با تعدادی از بازداشت‌شدگان نیز به‌طور جداگانه گفت‌و‌گو کردند؛ در هیچ‌یک از این گفت‌وگوها، مطلب و یا شکایتی درخصوص آزار جنسی مطرح نشده است که بخواهد مورد پیگیری قرار گیرد.

ستاد حقوق بشر از مراجع ذیربط قضایی خواست تا ضمن الزام افرادی که این ادعاها را مطرح می‌کنند به ارائه مستندات خود، این ادعا‌ها را با دقت تمام بررسی کرده و متناسب با نتیجه (تأیید یا رد)، با قاطعیت با هر یک از عوامل برخورد کند.اسماعیل زهی در حالی به این شایعه دامن زده است که غربی‌ها با پرونده‌سازی‌های حقوق بشری تلاش دارند تا بهانه جدیدی برای فشار بر مردم ایران فراهم آورند.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین