|
| کد مطلب: ۹۱۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

احمد خاتمی: این اغتشاش نفس‌های آخر خود را می‌کشد

احمد خاتمی گفت: فتنه‌ای که هم اکنون در کشور جریان دارد نسبت توطئه‌های گذشته بی سابقه است چراکه در هجمه‌های گذشته همانند این دوره به مقدسات اسلامی اهانت نشده به عبارتی یاغیگری و اغتشاش طلبی است.

به گزارش مهر، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور افراد در آیین های عزای فاطمی اقرار عشق به ولایت فقیه و بیعت با این بانوی بزرگ است.

آیت الله سیداحمد خاتمی گفت: دسته عزاداری سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام در حقیقت یک بیعت با حضرت صدیقه طاهره (س) بود در ۲ بعد شامل اعلام نفرت با دشمنان فاطمه (س) و دین اسلام و اقرار عشق به ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه امروز بانوانی که با پوشش فاطمی آمدند، شعائر اسلامی و حب خود نسبت حضرت فاطمه زهرا (س) را اعلام کردند افزود: دشمنان فاطمه همان دشمنان اسلام هستند و نمی‌خواهد پرچم این دین مقدس در ایران در اهتزار باشد.

وی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام دنیای کفر به جنگ با نظام آمده اما تاکنون دسیسه‌ها و توطئه‌های بزرگی همچون حضور کمونیست‌ها، لیبرال‌ها، جریان بنی صدر و استکبار در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی، فتنه سال‌های ۱۳۷۸، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۸ همگی نقش بر آب شده است.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: فتنه‌ای که هم اکنون در کشور جریان دارد نسبت توطئه‌های گذشته بی سابقه است چراکه در هجمه‌های گذشته همانند این دوره به مقدسات اسلامی اهانت نشده به عبارتی یاغیگری و اغتشاش طلبی است.

وی گفت: در این اغتشاش‌ها سوزاندن مسجد و پرچم یک ملت، برداشتن چادر از سر زنان، فریب کودکان و نوجوانان یکی از محورهای اصلی بوده نشان دهنده عزم معاندان برای به راه انداختن جنگی ترکیبی در ایران است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه این جنگ رسانه‌ای و فرهنگی از اتاق فکری متشکل از آمریکا، انگلیس، سلطنت طلبان و منافقین از بیرون کشور در حال هدایت است افزود: هرچند این اغتشاش‌ها با هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و معاندان این شکست را بر نمی‌تابند و در مقابل با تهدید و آزار اندک افراد و کسبه را در مسیر فراخوان قرار می‌دهند و یا اینکه تصاویر و فیلم‌هایی از روزهای اول اغتشاش‌ها را منتشر می‌کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین