|
| کد مطلب: ۹۹۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده سپاه تهران: در اغتشاشات اخیر مجروحین زیادی دادیم، اما از سلاح گرم استفاده نکردیم

فرمانده سپاه تهران گفت: هم‌اکنون در وضعیتی هستیم که دشمنان ما هیچ امیدی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان برای پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی ندارند اما به خطاهای ما امید بسته‌اند تا از آن برای موفقیت خود استفاده کنند.

فرمانده سپاه تهران: در اغتشاشات اخیر مجروحین زیادی دادیم، اما از سلاح گرم استفاده نکردیم
منبع: تسنیم |

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ عصر امروز در همایش مودت امنیت آفرینان ولایتمدار طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مجموعه‌هایی در نیروهای مسلح که در طول سال دائما در حال ماموریت است فرماندهی کلی انتظامی است.

وی افزود: باید بابت ماموریت مقابله با این فتنه بزرگ جهانی هم باید دست تک‌تک عزیزان انتظامی و بسیجیان را بوسید.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: این فتنه بزرگی که مرکزیت آن در تهران بود و گستردگی آن بیش از گذشته بود را شما مهار کردید و این دستاورد بسیار بزرگی است. تمام نیروها و حافظان امنیت با سعه صدر کامل و توام با اقتدار این فتنه را کنترل کردند.

سردار حسن‌زاده عنوان کرد: اسنادی که از دشمن در اختیار داریم نشان می‌دهد آن‌ها روی خسته شدن نیروهای امنیتی حساب کرده بودند و فکر می‌کردند بعد از گذشت یک هفته دیگر به میدان نمی‌آیند اما بعدا در گزارشات خود به ایستادگی و خستگی‌ناپذیری نیروهای امنیتی ما اذعان کردند. در اغتشاشات اخیر علی‌رغم اینکه مجروحین زیادی دادیم اما از سلاح گرم استفاده نکردیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در طول چهل و چهار سال گذشته گردنه‌های سخت و تلاطمات سنگینی را پشت سر گذاشتیم و امروز با اتکا به دستاوردهای شکوهمند و تجربیات گذشته به پیش می‌رویم و امروز استکبار از کنترل ما عاجز شده است.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین