|
| کد مطلب: ۹۸۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد

واکنش رییسی به جهش قیمت دلار و طلا: دشمن در اغتشاشات ناکام ماند، التهاب‌آفرینی در بازار را دنبال می‌کند

رئیسی به تیم اقتصادی دولت ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان و نمایندگان، بهره‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها و با در نظر گرفتن اهمیت و ابعاد مسئله، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ها در این زمینه به‌کار گیرد.

واکنش رییسی به جهش قیمت دلار و طلا: دشمن در اغتشاشات ناکام ماند، التهاب‌آفرینی در بازار را دنبال می‌کند
منبع: ايسنا |

 

رییس دولت سیزدهم در جلسه عصر امروز یکشنبه هیأت دولت با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، اظهار داشت: جنگ ترکیبی وجوه مختلفی دارد که جنگ روانی و تشویش اذهان عمومی یکی از ابعاد آن است و دشمن وقتی در اغتشاشات ناکام ماند، التهاب‌آفرینی در بازار را دنبال می‌کند.

وی با بی‌سابقه خواندن هجمه ماه‌های اخیر دشمنان علیه ملت ایران گفت: جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است.

رئیسی با تاکید بر لزوم طراحی آرایش مقابله، متناسب با جنگ ترکیبی دشمن تصریح کرد: دولت خود را موظف می‌داند در خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمن، از آرامش و امنیت مردم، به ویژه امنیت اقتصادی آنها صیانت کند.

رئیس جمهور در همین خصوص به تیم اقتصادی دولت ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و دلسوز و نمایندگان محترم، بهره‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها و با در نظر گرفتن اهمیت و ابعاد مسئله، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ها در این زمینه به کار گیرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین