|
| کد مطلب: ۹۸۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

نظرسنجی تازه: ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ بایدن را شکست می‌دهد

نتایج یک نظرسنجی تازه در آمریکا نشان می‌دهد که در رقابت فرضی میان جو بایدن و دونالد ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۴، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا دست پیش را دارد.

نظرسنجی تازه: ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ بایدن را شکست می‌دهد
منبع: ايسنا |

در نظرسنجی تازه موسسه McLaughlin & Associates از شرکت‌کنندگان سوال شد که «اگر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا امروز برگزار می‌شد، بین جو بایدن (رئیس‌جمهوری دموکرات) و دونالد ترامپ (رئیس‌جمهوری سابق از حزب جمهوری‌خواه) کدام را انتخاب می‌کردید؟»

۴۸ درصد از شرکت‌کنندگان ترامپ را انتخاب کردند و ۴۴ درصد بایدن را. ۳۴ درصد از کسانی که ترامپ را انتخاب کردند، اعلام کردند که «قاطعانه» به او رای خواهند داد و ۳۳ درصد درباره بایدن چنین چیزی گفتند.

از سوی دیگر، ۴۳ درصد از شرکت‌کنندگانی که خود را به هیچ یک از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات نزدیک نمی‌دانند، به ترامپ رای دادند. در مقابل، بایدن ۳۷ درصد از آرای شرکت‌کنندگان مستقل را به خود اختصاص داد.

همچنین در یک رقابت فرضی میان ترامپ و کامالا هریس، معاون بایدن، ترامپ ۴۸ درصد آرا را به خود اختصاص داد و هریس ۴۳ درصد را.

علاوه بر این، ۷۶ درصد از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه در این نظرسنجی اعلام کردند که از نامزدی ترامپ در ۲۰۲۴ حمایت خواهند کرد، ۴۶ درصد از آنان حمایت «قاطع» خواهند داشت و ۵۷ درصد هم گفتند که فعالانه خواستار نامزدی ترامپ در این انتخابات هستند.

این نظرسنجی از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ فوریه انجام شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین